به منظور جلب رضایت مشتریان حقوقی VIP ؛ سامانه پارس بانک پارسیان راه اندازی شد
عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان ، این سامانه که با همکاری شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین راه اندازی شده ابزاری است که اشخاص حقوقی VIP میتوانند به کمک آن گردش وجوه حسابهای بانکی در بانک پارسیان را در پایش و با استفاده از گزارش های گوناگون آن ، اطلاعات بانکی مورد نیاز را استخراج کنند . این سامانه به گونهای طراحی شده که امکاناتی برای مشتریان حقوقیVIP صاحب حسابهای چندگانه در پارسیان را فراهم میکند تا بتوانند به صورت محدود وکنترل شده امکان استفاده از برخی امکانات اینترنت بانک شرکت را در اختیار کارکنان خود (با توجه به حدود اختیارات) قرار داده و صاحبان امضا یا افرادی که توسط ایشان معرفی می شوند، به تناسب سطح دسترسی مصوب هیئت مدیره شرکت، از خدمات بهره مند شوند.از جمله دیگر قابلیتهای سامانه پارس دریافت صورت حساب توسط افراد مجاز با جزئیات مربوطه است .نحوه دسترسی به سامانه پارس مشابه اینترنت بانک اشخاص حقیقی از طریق تارنمای بانک امکانپذیر خواهد بود.
همچنین با سامانه پارس میتوان گزارش چک های واگذارشده تا مشاهده نتیجه وصول چک ها را پیگیری کرده و مشخصات چک را با در سیستم تعریف کرد که در صورت مغایرت به کاربر بانک اخطارداده میشود.
مواردی از جمله امکان پایش وجوه نقد سازمان به همراه دپارتمان های زیر مجموعه، اطلاع از آخرین وضعیت میزان وجوه نقد و گردش سپرده ها امکان مشاهده صورتحساب بدون محدودیت زمانی، مدیریت چک ها واگذار شده، امکان ثبت چک، مدیریت دسته چک ها، ارائه گزارش های آنی در خصوص واریز برداشت از حساب ها در سازمان هاو دپارتمان های زیر مجموعه، ایجاد سهولت در کشف و بر طرف نمودن موارد مغایرت احتمالی، کاهش هزینه و حذف برخی از عملیات دفتری غیرمتمرکز، بهینه سازی عملیات حسابداری از طریق بهبود فرایند های مالی، امکان مدیریت عملیات کلرینگ و آ گاهی از آخرین وضعیت آنها، امکان چاپ و گزارش گیری با فرمت های گوناگون، استفاده از پروتکل امن SSL و همچنین قرار دادن فایروال های سخت افزاری بر روی سرور محب حفظ بستر امنیتی نیز در این سیستم قابل استفاده برای مشتریانVIP است.
لازم به ذکر است که شرکتهای حقوقی میتوانند با مراجعه به شعب بانک پارسیان از این خدمت الکترونیکی جهت کسب و کار خود بهرهمند شوند.