دریافت نشان شرکت برتر در رشد تجاری و تحکیم روابط دو کشور اسلامی توسط توسن از کشور مالزی

مجموعه توسن به عنوان یکی از شرکتهای موفق نرم افزاری و سخت افزاری کشور که با شرکتهای معتبر بین المللی در زمینه راهکارهای مشاوره ای ، فنی و اجرایی بانکداری و پرداخت و فناوری اطلاعات و ارتباطات مشارکت دارد.

عصر بانک؛وزیر صنعت و تجارت مالزی ،با تمجید  از شرکت توسن  در مسیر ارتقا همکاری های دو کشور اسلامی با ارائه جایزه و  لوح ، از  مدیران و شرکت توسن به عنوان یکی از شرکتهای برتر  در بین شرکتهای فعال ایرانی  در  حوزه بانکداری  اسلامی ، پرداخت و دولت الکترونیک ، تقدیر کرد و  از تمایل کشورش برای همکاری بیشتر با توسن خبر داد.

 

در پاسخ به سفر رئیس جمهوری ایران به مالزی در مهر ماه ، اوایل آبان ماه«داتو سری مصطفا محمد» وزیر صنعت مالزی به ایران سفر کرد.

 

وزیر صنعت و تجارت بین الملل مالزی در این سفر ضمن شرکت در نشست ها  و دیدار های  مختلف با مدیران و وزرای ایرانی  و بررسی راهکارهای توسعه مناسبات تجاری و صنعتی، در نشستی  که با حضور مدیران شرکت توسن برگزار شد ، امور مرتبط با بانکداری و فناوری اطلاعات و ارتباطات را بخش های مورد علاقه مالزی برای همکاری با ایران اعلام کرد.

 

وی با تمجید از مدیران و شرکت توسن به عنوان یکی از شرکتهای برتر  بین شرکتهای ایرانی در حوزه   corebanking، بانکداری اسلامی ، پرداخت و دولت الکترونیک ، از تمایل کشورش برای همکاری بیشتر با توسن خبر داد.

 

 

گفتنی است ، مجموعه  توسن به عنوان یکی از شرکتهای موفق نرم افزاری و سخت افزاری کشور که با شرکتهای معتبر بین المللی در زمینه راهکارهای مشاوره ای ، فنی و اجرایی  بانکداری و پرداخت و فناوری اطلاعات و ارتباطات مشارکت دارد و از سال 2010 میلادی در کشورهای جنوب شرق آسیا و به خصوص مالزی در حال فعالیت است و در حوزه CoreBanking، بانکداری اسلامی ، پرداخت الکترونیک ، بلیط الکترونیک، ساخت و تجهیز دیتا سنتر و MRT در این کشور در حال ارائه خدمت است .

/کانال توسن  @tosansolutions
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.