پاسخگویی مدیران بانک صادرات ایران به هموطنان و مشتریان از طریق صدای سپهر
![](https://asrebank.ir/wp-content/uploads/2019/12/694855677157795.jpg)
عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، توسعه کمی وکیفی خدمات و محصولات با رویکرد افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله برنامه هایی است که از سوی زراعتی مدیر عامل این بانک هدف گذاری شده است، بر این اساس به منظور پاسخگویی بهتر و مطلوبتر به مخاطبان، مدیران بخش ها و واحد های مختلف بانک مطابق با برنامه زمانبندی شده با حضور در “مرکز صدای سپهر” که با کد 09602 از سراسر کشور قابل دسترسی است ضمن پاسخگویی به پرسش های هموطنان، آماده ارایه مشاوره های بانکی به آنان هستند.
جدول زمانبندی حضور مدیران محترم عالی بانک در حوزه صدای سپهر
![جدول حضور مدیران](http://www.bsi.ir/DocLib4/News/Table.png)