برگزاری جلسه مشترک بانک قرض الحسنه رسالت و موسسه موفقیت

پس از دعوت رسمی مجله موفقیت از آقای موسی زاده برای برگزاری جلسه، روز گذشته جلسه مشترک با بانک قرض الحسنه رسالت و موسسه موفقیت برگزار شد.

عصر بانک؛پس از دعوت رسمی مجله موفقیت از آقای موسی زاده برای برگزاری جلسه، روز گذشته جلسه مشترک با بانک قرض الحسنه رسالت و موسسه موفقیت برگزار شد. در این جلسه که علاوه بر دکتر احمد حلت، خانم سهیلا سقفی(همسر دکتر حلت و سردبیر مجله موفقیت)، اعضای هیئت مدیره مجله موفقیت و آقای آرش بیات نیز حضور داشتند، در زمینه راه های افزایش همکاری بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد حساب های مجله موفقیت، حقوق پرسنل و موسسات وابسته به دکتر حلت به بانک قرض الحسنه رسالت انتقال یابد.

 

احمد حلت ضمن ابراز خشنودی از آشنایی با بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اسلامی ترین بانک فعال در ایران، در پیامی به پرسنل این بانک گفتند : اگر من به جای پرسنل این بانک بودم، هر روز با وضو در سرکار مقدس خود حضور می یافتم. آقای موسی زاده نیز ضمن تشکر از دعوت دکتر حلت از دیدار با ایشان ابراز خشنودی نمودند و آمادگی مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت را برای ارائه خدمات به مجموعه موفقیت اعلام نمودند. در پایان جلسه دکتر حلت از مدیریت استان تهران تقاضا کردند تا بج بانک قرض الحسنه رسالت را به ایشان اهدا نمایند تا زین پس ایشان نیز یک رسالتی باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.