بیمه “ما” از سند استراتژیک پنج ساله خود رونمایی کرد

عصر بانک؛ مهندس مجید صفدری در این مراسم با بیان این نکته که شرکت سهامی بیمه "ما" یک شرکت اثرگذار در صنعت بیمه است و در مدت کوتاه فعالیت بیمه گری عملکرد خوبی داشته ایم که از زحمات پرسنل و نمایندگان شبکه فروش قدر دانی می نماییم .
وی افزود : 17 جلسه کارشناسی و جمع آوری نظرات و پیشنهادات برای تدوین این سند برگزار شده که این تعداد جلسات کارشناسی نشان از اهمیت این سند دارد .
مدیرعامل بیمه "ما" به جایگاه مطلوب این شرکت در میان شرکت های بیمه ای اشاره کرد و افزود : در سال جاری توانسته ایم 77/6 درصد رشد فروش داشته باشیم .همچنین رشد 21/9 درصدی در فروش تعداد بیمه نامه ها داریم.
وی افزود : بیمه "ما" در حال حاضر رتبه سیزدهم در میان شرکت های بیمه ای را به خود اختصاص داده که با تدوین و اجرای این سند استراتژیک جایگاه بیمه "ما" قطعا ارتقا خواهد یافت و تا سال 99 سهم از بازار شرکت بیمه "ما" می بایست افزایش یابد و انشاالله تا سال 99 سالانه باید 28 صدم درصد رشد در سهم بازار داشته باشیم.
وی درباره اهمیت سند استراتژیک پنج ساله شرکت بیمه "ما" گفت : رسالت بیمه "ما" در این است که در اجرایی شدن این سند به صورت کامل اهتمام ورزیده ، سند استراتژیک یک شرکت یک برنامه برای آن شرکت است که اگر با خلق فرصتها و شناسایی توانایی ها و از همه مهمتر اقدام و عمل، اجرایی نشود، این استراتژیک برای شرکت مثمرثمر نخواهد بود.
مدیرعامل بیمه "ما" گفت: در روند اجرایی شرکت تمام پرداختی ها می بایست براساس کمیت، بهره وری، خروجی و نتایج باشد.
مدیر عامل بیمه "ما" در ادامه تاکید کرد : امروزه با تلاش مدیران و دست اندرکاران بیمه "ما" به یک برند معتبر تبدیل شده است.
در پایان این مراسم در راستای تفاهم نامه ((بیمه "ما" و موسسه فرهنگی و آموزشی گاج)) در نمایشگاه بین المللی کتاب به سه نفر از دانش آموزانی که در مسابقه " توقعات دانش آموزان از صنعت بیمه چیست " جوایزی اهدا شد .