همه چیز درباره کد 724 پرداخت الکترونیک سامان

عدد 724 را انتخاب کردیم تا یادتان باشد 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز می‌توانید، با این کد پرداخت کنید.

عصر بانک؛از سال 1389 وقتی پرداخت الکترونیک کم کم داشت بین مردم جا باز می‌کرد و تلفن همراه هم وسیله‌ای برای پرداخت شده بود، شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سِپ) قدم به راه تازه‌ای گذاشت. پرداخت موبایلی ارائه شده در آن سال‌ها یا نرم افزاری بود که مشکلات نصب و ناسازگاری با گوشی داشت یا پیامکی بود که راه امنی برای انتقال اطلاعات محرمانه به حساب نمی‌آمد. متخصصان ما برای اولین بار فناوری USSD را درکشور توسعه داده و آن‌را با استانداردهای بانکداری الکترونیک طراحی و پیاده سازی کردندتا برای نخستین بار مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا را در این حوزه دریافت کردیم. عدد 724 را انتخاب کردیم تا یادتان باشد 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز می‌توانید، با این کد پرداخت کنید. شرکت پرداخت الکترونیک سامان دارای مجوز رسمی فعالیت از شبکه شاپرک به عنوان نهاد ناظر در حوزه پرداخت الکترونیک است، پس با خیال راحت از خدمات 724 استفاده کنید.

 

سه سوت، شارژ می‌خرید

 

عجیب نیست که برای خرید شارژ‌ شال و کلاه کرده و خودتان را به دکه و مغازه‌ می رسانید؟ شارژ را با قیمت بالاتری می‌خرید و برای حل مشکل پول‌خرد یکی از آدامس‌های دوران بچه‌گی‌تان را برای بقیه پول از فروشنده می‌گیرید. حالا تراشیدن سیاهی کارت و رسیدن به عددهای مخفی شده‌ی زیر آن و بعد هم وارد کردن این همه عدد در تلفن همراه بماند ! البته اگر شارژتان روی رسیدهای کاغذی نازک باشد که تا دست بگیرید همان اعداد هم پاک می‌شود. اگر شارژتان کامل هم تمام شده، باز گوشی تلفن همراتان را بردارید و با گرفتن شماره #724* سه سوت شارژ بخرید. با 724 برای سیم کارت خودتان یا عزیزانی که لطف کرده، افتخار خرید شارژ تلفنشان را به شما می‌دهند! شارژ بخرید تا ما سیم کارت را بدون دخالت دست! و خودکار شارژ کنیم. می توانید با سیم کارت دایمی برای اعتباری‌ها هم شارژ بخرید.

 

 

سه سوت، قبض پرداخت کنید

 

‎خودتان را از شر این جمله معروف خلاص کنید؛ « قبضا یادت نره» شما که از شنبه تا جمعه تلفن همراه دستتان است و فقط در وقت خواب گوشی را از خودتان دور می‌کنید، پس قبل از اینکه کسی از راه برسد، شما را تا پای تلفن، رایانه‌شخصی و خودپرداز بکشاند، با #724* سه سوت همه قبوض را پرداخت کنید.

 

تماس با 724
مرکز ارتباط با مشتریان:
021-84080

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.