مذاکرات بانک کارآفرین برای گسترش روابط بانکی بینالمللی
عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در این همایش مهندس آیتاللهی، مدیرعامل بانک طی سخنانی با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و تبیین استراتژیها و اولویتهای بانک در سال 95 خاطرنشان کرد: بهرغم وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور از جمله رکود و تاثیر آن بر صنعت بانکداری، تلاش میکنیم همچون گذشته با فائق آمدن بر مشکلات و فشارها، کارنامه مطلوب و قابلقبولی ارائه کنیم. مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین تصریح کرد: پس از حصول توافق هستهای و لغو تحریمها، تمایل شرکتهای خارجی به سرمایهگذاری در بخشهای مختلف اقتصادی افزایش یافته است. در این میان بانک کارآفرین که از ابتدا راهبرد اصلی خود را ارتباط با مشتریان کلان و موثر بانکی قرار داده است، تمام ظرفیتهای خود را به کار خواهد گرفت تا از بهبود شرایط به نحو مناسبی منتفع شود، به همین دلیل بهویژه در ماههای پایانی سال، ملاقاتها و جلساتی با نمایندگان بانکها و شرکتهای خارجی صورت گرفته است که انشاءالله در ماههای آینده نتایج آن بهثمر خواهد نشست. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرایی شدن برنامه استراتژیک بانک خاطرنشان کرد: چشمانداز بانک کارآفرین، تبدیل شدن به سازمانی چابک و پیشرو در ارائه راهحلهای مالی جامع است.
بر همین اساس ماموریت بانک کارآفرین بهعنوان یک بنگاه خدمات مالی، تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی کسبوکار از طریق ارائه راهحلهای جامع به مشتریان و خلق ارزش پایدار برای ذینفعان است. مهندس آیتاللهی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: با توجه به پیشرفتهای اطلاعاتی و تکنولوژیکی بهویژه در یک دهه اخیر، آینده صنعت بانکداری در دنیا، بر گسترش و توسعه هرچه بیشتر بانکداری الکترونیک استوار خواهد بود. بانک کارآفرین در راستای تحقق هرچه بیشتر شعار «دانش جهانی، راهحل ایرانی» درصدد تقویت بیش از پیش خدمات بهویژه در بخش بانکداری الکترونیک خواهد بود. ارتقای سیستم متمرکز بانکداری الکترونیک (Core Banking) و ارائه محصولات و خدمات الکترونیکی جدید و متنوع، از جمله برنامههای بانک در سال 95 است. مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به ضرورت آموزش مستمر و حرفهای همکاران تاکید کرد: بروز و ظهور و گسترش تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطاتی، ضرورت آموزش مستمر و همیشگی را دوچندان کرده است.
در همین راستا برنامهریزیهای لازم صورت گرفته است که همکاران عزیز، در سال 95 با حضور در دورههای تخصصی موردنیاز متناسب با تحولات نرمافزارهای بانکی دانش حرفهای خود را ارتقا داده و بر غنای فکری و حرفهای خود بیفزایند. مهندس آیتاللهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت تغییر نحوه بازاریابی برای جذب مشتریان جدید خاطرنشان کرد: امروزه شیوه جذب مشتریان در بانکها و موسسات اقتصادی نیز تغییر کرده است و بازاریابی تبلیغاتمحور به بازاریابی با محوریت روابطعمومی تبدیل شده است؛ بنابراین ضرورت تدوین استراتژی بازاریابی بیش از گذشته وجود دارد. مهندس آیتاللهی در ادامه تصریح کرد: با یاری خداوند و با همت و تلاش تمامی همکاران از جمله همکاران مستقر در شعب و کارکنان مدیریتهای ستادی و با برنامهریزیهای صورت گرفته، تلاش خواهیم کرد EPS در نظرگرفته شده برای سال 95 محقق شود. بر اساس این گزارش، در این همایش معاون مدیرعامل در امور بانکی، مدیران امور بینالملل، اعتبارات، امور شعب، مشاوره و تامین منابع مالی، طرح و توسعه، حقوقی و همچنین رئیس اداره آموزش و توسعه دانش طی سخنانی برنامهها و اولویتهای کاری خود در سال 95 را تبیین کردند.