بلا استفاده بودن سرویس خرید توییتر
عصر بانک؛ این ابتکار عمل که توسط دیک کاستتولو مدیر قبلی توییتر آغاز شد، شامل اقداماتی همچون افزودن دکمه خرید به پستهای توییتری بود تا کاربران بتوانند بهطور مستقیم از این شبکه اجتماعی خرید کنند. اما مساله این است که کاربران توییتر را شبکهای اجتماعی برای تبادل اخبار و اطلاعات میدانند و نه ابزاری برای خرید کالا و دسترسی به خدمات. تغییر سیاست توییتر در این زمینه به معنای غیرفعال شدن دکمه خرید نیست و قرار است این شرکت روی انتشار آگهیهای محصولات مختلف خود متمرکز شود.نمایش تبلیغات برای کاربران توییتر بر مبنای سابقه استفاده آنها از توییتر صورت میگیرد. توییتر هفته گذشته اعلام کرد افزودن لینک، تصویر و ویدئو به پستهای کاربران را بخشی از محدودیت 140 کاراکتری پستهای این شبکه اجتماعی محسوب نمیکند.