سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت بیمههای درمانی راهاندازی شد
عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریمخانزند، مدیرعامل بیمه نوین ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت بیمه نوین در راستای تسریع در خدمترسانی و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان و بیمهگذاران خود، ارائه خدمات متمایز به بیمهشدگان را در دستور کار قرار داده است و در همین راستا و با توجه به لزوم سهولت دسترسی افراد به پرونده خسارت و اطلاع از آخرین وضعیت پرونده در واحدهای پرداخت سراسر کشور، سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت شرکت بیمه نوین طراحی و راهاندازی شده است. کریمخانزند درخصوص امکانات و قابلیتهای این سامانه بیان کرد: این سامانه با استفاده از ظرفیتهای داخلی در دو حوزه فنی و پشتیبانی شرکت بیمه نوین، طراحی و اجرایی شده است و به بیمهشدگان اجازه میدهد علاوهبر اطلاع از میزان خسارت پرداختی خود و افراد تحتپوشش، از کلیه مراحل پرداخت خسارت؛ از تشکیل پرونده در شعبه تا واریز خسارت به حساب بیمه شده و آخرین تغییرات آن بهصورت آنلاین اطلاع و در صورت تمایل نسبت به ذخیره یا چاپ صورت هزینههای درمانی خود اقدام کنند.
مدیرعامل بیمه نوین درباره نحوه دسترسی به این سامانه از سوی بیمهگذاران تصریح کرد: بیمهشدگان محترم بیمه نوین برای بهرهمندی از امکانات این سامانه میتوانند با دریافت نام کاربری و رمز عبور از شرکت متبوع خود، به پایگاه اینترنتی بیمه نوین به نشانیwww.novininsurance.com مراجعه و در قسمت پرتال پیگیری وضعیت خسارت در خدمات الکترونیکی سایت از آخرین جزئیات پرداخت خسارت خود مطلع شوند.