دریافت آرم طرح ترافیک روزانه از بانک آینـده چگونه است؟

بانک آینده در راستای ارائه خدمات متمایز و نوین بانکی، با هدف صرفه جویی در وقت و بهبود خدمت رسانی بانکی به مشتریان گرامی، اقدام به ارائه خدمت صدور «مجوز ورود به طرح ترافیک» با همکاری شهرداری تهران نموده است.

عصر بانک؛  اجرای این طرح یکی از رویدادهای ویژه بانکی است که بستر آن فقط در بانک آینده فراهم شده است .

 

مزایای دریافت مجوز طرح ترافیک از دستگاه های خودپرداز

 

1 . صرفه جویی در وقت و انرژی

 

2 . دقت و اطمینان بالا

 

3 . عدم نگرانی از یافتن جایگاه های فروش مجوز طرح ترافیک یا اینترنت جهت ورود به محدوده طرح ترافیک

 

  4 . دسترسی آسان و سریع شهروندان به خدمت طرح ترافیک با دسترسی به هر یک از دستگاه های خودپرداز بانک آینده (این خدمت برای تمامی کارت های عضو شبکه شتاب) و فقط از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM ) بانک آینده امکان پذیر است.

 

انواع مجوزهای قابل ارائه

 

از طریق دستگاه های خودپرداز بانک آینده امکان دریافت دو نوع مجوز طرح ترافیک برای شما وجود دارد:

 

الف- مجوز روزانه نوع1 (مجوز ورود در تمام ساعات روز) به مبلغ  240,000 ریال

 

   مجوز طرح ترافیک روزانه فقط برای تاریخ درخواسـتی مجاز و معتـبر است و شما فقط در تاریخ درخواستی و یا  انتخابی مجاز به تردد در محدوده ممنوعه طرح ترافیک هستید.

 

  ب- مجوز روزانه نوع 2 (مجوز ورود پس از ساعت 10 صبح) به مبلغ  180,000 ریال

 

مجوز طرح ترافیک روزانه نوع 2، فقط برای تاریخ درخواستی مجاز و معتـبر است و شما فقط در تاریـخ  درخواسـتی و یا  انتخـابی از ساعت 10 صبح به بعد مجاز به تردد در محدوده ممنوعه طرح ترافیک هستید .

 

چگونگی دریافت آرم طرح ترافیک روزانه

 

  1. مراجعه به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک آینده

 

2. ورود کارت های عضو شبکه شتاب به دستگاه خودپرداز بانک آینده و انتخاب گزینه فروش شارژ و سایر خدمات (گزینه چهارم از سمت راست).

 

3. انتخاب گزینه مجوز روزانه طرح ترافیک

 

  4. انتخاب نوع مجوز روزانه (تمام روز) و یا مجوز روزانه  بعد از ساعت 10 صبح

 

  5. بعد از انتخاب گزینه فوق، مراحل خرید اعتبار طرح ترافیک به اتمام می رسد و شما می توانید با ارسال شماره پلاک و شماره سریال، از طریق پیامک به محدوده طرح ترافیک وارد شوید.  

 

نکات قابل توجه:

 

1. شماره پی گیری را حتما یادداشـت فرمـایید؛ جهـت اخذ شماره پی گیری، با انتخاب کلید ثبت درخواسـت در پایین صفحه، شماره پی گیری اعتبار را دریافت نمایید.

2. در صورت اعلام پیغام خطا در رسید پرداخت و … مبلغ برداشت شده ظرف مدت 24 الی 36 ساعت به کارت بانکی مورد نظر برگشت داده خواهد شد.

 

  3. در صورتی که در فرآیند پرداخت مشکلی به وجود آمد، با انتخاب گزینه پی گیری اعتبار و سپس با وارد نمودن شماره پی گیری اعلام شده توسط دستگاه خودپرداز، اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام نمایید.

 

  4. در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از جریمه شدن توسط دوربین یا پلیس، همراه داشتن کد پی گیری خرید اعتباری الزامی است.

 

  5. در صورتی که کد ره گیری خود را فراموش کرده اید، می توانید با ورود به گزینه "پی گیری اعتبار" به شماره ره گیری و شماره سریال خود دوباره دسترسی یابید.

 

6. چنان چه در فرآیند پی گیری درخواست خرید نیز با مشکلی مواجه شدید، لطفا با شماره تلفن مرکز ارتباط بانک آینده (شماره تماس ‌اختصاصی طرح‌ترافیک) 27663800 تماس حاصل فرمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.