همکاری فرهنگی بانک قرض الحسنه رسالت (استان تهران) و آموزش و پرورش استان تهران

برای موفقیت هرچه بیشتر این طرح و اثرگذاری بیشتر فرهنگ قرض الحسنه در ذهن دانش آموزان، روز گذشته جلسه ای مشترک با چند نفر از مدیران و معاونین مدارس شهر تهران برگزار شد که در آن مقرر شد یک دوره مسابقات نقاشی به صورت پایلوت در 4 مدرسه ابتدایی محروم در جنوب شهر تهران برگزار شود.

عصر بانک؛به گزارش واحد توسعه و تبلیغات بانک قرض الحسنه رسالت (استان تهران)، پس از دستور مدیریت محترم استان تهران در توجه به تعامل و همکاری هرچه بیشتر با آموزش و پرورش و تاکید ایشان برای لزوم آشنا نمودن مردم با فرهنگ مقدس قرض الحسنه از سنین پایین و دوران کودکی، واحد توسعه و تبلیغات استان تهران نسبت به برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع بخشندگی و کمک به دیگران در مدارس استان تهران اقدام نموده است.

 

برای موفقیت هرچه بیشتر این طرح و اثرگذاری بیشتر فرهنگ قرض الحسنه در ذهن دانش آموزان، روز گذشته جلسه ای مشترک با چند نفر از مدیران و معاونین مدارس شهر تهران برگزار شد که در آن مقرر شد یک دوره مسابقات نقاشی به صورت پایلوت در 4 مدرسه ابتدایی محروم در جنوب شهر تهران برگزار شود. این 4 مدرسه در مجموع بیش از 2000 نفر دانش آموز دارند و امید است پس از برگزاری موفق این دوره، این مسابقات در سطح مناطق مختلف استان تهران برگزار شود.

 

مسئولین مدارس در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید، ضمن تشکر از نگرش مدیریت محترم استان تهران به موضوع فرهنگ قرض الحسنه و توجه ویژه ایشان به مدارس محروم، در مورد چگونگی برگزاری بهتر این مسابقات نظراتی ارائه نموده و در مورد مسائل و مشکلات موجود در مدارس محروم خود توضیحاتی ارائه نمودند. آقای تهامی معاون محترم مدیریت استان تهران نیز، دقایقی را در این جلسه حضور یافتند و از اینکه در جمع مدیران و معلمان مدارس حضور پیدا کردند ابراز خشنودی نمودند و آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با آموزش و پرورش اعلام نمودند. البته ایشان یادآور شدند که بانک قرض الحسنه رسالت بانکی تجاری نبوده و در چارچوب های خود می تواند با سایر سازمان ها همکاری داشته باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.