اگر کارفرما بیمه کامل نکرد چطور باید اقدام کرد؟

برای بیمه کامل اول باید کارکرد و اشتغال در روزهایی که بیمه رد نشده توسط مراجع مربوطه تایید شود .

عصر بانک؛به گزارش خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: من از خرداد سال 94 در دفتر پلیس+10مشغول بکار شدم ولی کارفرما از مردادماه همان سال بیمه بنده را رد کرد با این وجود تا دی ماه 94بیمه کامل رد کردند و بعد از آن از12تا 19روز بیمه می کند و به هیچ وجه هم قبول نمی کند که از حقوقم کسر کنند تا بیمه کامل رد شود. تعداد روزهایی که بیمه رد نشده را خودم می توانم پرداخت کنم یا نه؟

 

در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: اول باید کارکرد و اشتغال شما در روزهایی که بیمه رد نشده توسط مراجع مربوطه تایید شود .

 

برای این کار اول مدارک اشتغال خود را در دوره مذکور به شعبه تامین اجتماعی ارائه کنید تا در کمیته احتساب سوابق شعبه مورد بررسی قرار گیرد در صورتی که منجر به نتیجه نشد باید به هیاتهای حل اختلاف وزارت کار بابت عدم اجرای ماده 148 قانون کار مراجعه و از کارفرما شکایت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.