چهارده خدمت شگفت انگیز که در بانکهای اروپا ارائه می گردد

عصر بانک؛ اینجا بررسی می شود که با توجه به سرعت ظهور فناوری های جدید و به دنبال آن تغییر مدل تعامل با مشتری، بانکها ی اروپایی چه خدمات خارق العاده ای را ارائه می دهند.
یک: اگر شما به مسافرت بروید بانک شما از طریق موبایل شما موقعیت مکانی تان را شناسایی می کند و بدین ترتیب هرگونه درخواست پرداختی را با موقعیت مکانی شما چک می کند.
دو: شما می توانید از دستگاه های ATM پول دریافت کنید حتی اگر کارت بانکی تان همراهتان نباشد. فقط کافی است که موبایل خود را همراه داشته باشید.
سه: شما می توانید از طریق اپلیکیشن موبایلی مستقیما به ارائه دهندگان خدمات متصل شوید و بدون نیاز به رابط یا شخص میانی پرداخت انجام دهید.
چهار: شاید عجیب باشد؛ ولی شما می توانید از طریق اپلیکیشن بانکی تاکسی بگیرید و در این زمان بانک به عنوان دستیار شخصی شما هرگونه نیاز به پرداخت را تامین می نماید.
پنج: شما می توانید اظهار نامه مالیاتی خود را از طریق اپلیکیشن بانکی ارائه دهید.
شش: شما می توانید یک شرکت ثبت کنید
هفت: شما می توانید امضاء الکترونیک خود در بانک را برای استفاده در نهادهای عمومی و کسب و کارها بکار گیرید.
هشت: بانکها خدمات دفتر اسناد رسمی را به صورت آنلاین فراهم می کنند.
نه: بانک شما پرداخت های خرید شما را در پایانه فروش گارانتی می کند ( متفاوت از کارتهای اعتباری)
ده: اگر شما یک پرداخت اورژانسی داشته باشید و دسترسی به اینترنت نداشته باشید می توانید از طریق SMS پرداخت انجام دهید.
یازده: شرکتها می توانند رکورد کارکنان خود را از طریق پایانه های پوز و کارت های اعتباری داشته باشند. بانک تمام داده ها را پردازش می کند و این در هنگام محاسبه حقوق کاربرد دارد.
دوازده: امکان مدیریت الکترونیکی اسناد و مدارک وجود دارد
سیزده: سرویس خرید بلیط مراسم ها از طریق اپلیکیشن های بانکی امکانپذیر است.
چهارده: افتتاح و بستن حساب بانکی با سرعت بیشتری انجام می شود.
بدین ترتیب بانکها در حال تبدیل شدن به شرکت های خدماتی هستند و آنها خدمات متنوعی را ارائه می دهند. آنها این فرصت را دارند که از پس امور مالی در هر سطحی برآیند.
/شرکت خدمات انفورماتیک