بروزرسانی و ارتقاء بستر های نرم افزاری بانکداری و زیرساخت های تجارت الکترونیک بانک حکمت ایرانیان

بروزرسانی و ارتقا بسترهای نرم افزاری بانکداری و زیرساخت های تجارت الکترونیک بانک حکمت در تاریخ 4 و5 بهمن ماه 1395 با موفقیت به اجرا درآمد.

عصر بانک؛با اعمال بروزرسانی کلیه نرم افزارهای ناحیه شعبه، خودپردازها، سیستم های بانکداری مدرن بانک مشتمل بر اینترنت بانک و بقیه کانال های پرداخت مدرن ارتقاء و بستر اجرای کسب و کارهای جدید زیر با هدف توسعه کارکرد های داخل بانک به اجرا در آمدند.

 

با احتساب این ارتقاء، هم اکنون بانک حکمت ایرانیان از منظر نرم افزارهای بانکی، در جرگه پیشرو ترین بانک های فعال در نظام بانکداری ایران قرار دارد و امید است به پشتوانه توانمندی های بوجود آمده بتواند در عرصه متنوع سازی سرویس ها از  سایر بانک ها پیشی بگیرد.

برخی از محصولات و خدمات قابل ارائه، بر بستر نرم افزاری جدید به شرح زیر می باشد:

الف) سامانه بورسار: ایجاد زیر ساخت تعامل مشتریان بانک با بازار سرمایه و ارتقاء سوپر مارکت مالی بانک از طریق ارائه سرویس خرید و فروش برخط سهام  در بستر اینترنت بانک در بانک حکمت ایرانیان.

ب) سامانه کارتابل مشتریان حقوقی: توسعه و تسهیل ارائه خدمات بانکی به مشتریان حقوقی از طریق ایجاد کارتابل مالی الکترونیکی و بستر سازی فعالیت های مالی بنگاه ها نظیر انواع انتقال وجه، ساتنا، پایا و سایر خدمات مرتبط بصورت از راه دور و بدون نیاز به صدور چک و ارائه اسناد فیزیکی.

ج) سامانه Card Head Quarter: نسل جدید سامانه جامع کارت با امکانات متنوع و جدید.

 

شایان ذکر است با توجه به حجم وسیع پروژه ها و محصولات نرم افزاری تعبیه شده  بر بستر فوق، محصولات متنوع دیگر موجود نیز در آینده نزدیک به سبد خدمات بانک اضافه خواهد شد که توسط تیمهای کارشناسی بانک به تدریج جهت بهره برداری مشتریان آماده سازی به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

 

/شرکت توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.