جلسه ارتقای کیفی عملکرد و توسعه پایانه فروش بانک ایران زمین
عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین: حسن شاهی مدیراستان ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه به تشریح سیاست های بانک ایران زمین به ویژه در زمینه ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و کاهش گردش فیزیکی پول پرداخته، تشخیص و برآورد نیاز مشتریان را از اهم مسائل بانک و سیستم بانکداری دانست.
وی ایجاد بستر مناسب، تسهیل در امور پرداخت ها و نقل وانتقال وجوه را از دیگر وظایف شاخص بانک برشمرده و گفت: این اعتماد سازی در گرو تعامل و ایجاد سرویس های مناسب توسط بانک و شرکت psp میسر خواهد بود.
حسن شاهی ضمن تقدیر از خدمات شرکت فن آوا به تسهیل و تسریع در ثبت و نصب دستگاه pos اشاره کرده و بیان کرد: از وظایف اصلی کارکنان بانک ایران زمین تکریم ارباب رجوع و انجام سریع درخواست های آنهاست و به منظور حفظ جایگاه والای بانک و رضایت مشتریان، رسیدگی سریع به همراه برخورد شایسته مورد انتظار است.
در ادامه هوشمند نماینده شرکت فن آوا به شرح فعالیت های این شرکت پرداخته، وی قول مساعد در به روز رسانی دستگاه ها و همچنین نصب دستگاه های ثبت شده در اسرع وقت داد.
در پایان طرفین در جهت افزایش تعاملات در زمینه پشتیبانی پایانه فروش PSP و فرایند زمانی نصب دستگاهها، افزایش کارآمدی کیفی و کمی دستگاههای pos و رضایت مشتریان به بحث و تبادل نظر پرداختند.