تعداد کارت های هدیه صادره توسط بانک صادرات ایران به مرز ١٠ میلیون کارت رسید

​در پی استقبال هموطنان از خدمات مطلوب بانک صادرات ایران تعداد کارت های صادره این بانک به مرز ١٠ میلیون کارت رسید.

عصر بانکبه گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترویج فرهنگ بهرهمندی از پرداخت الکترونیکی و کاهش در هزینهها و خطرات استفاده از وجه نقد توسعه و ارتقای خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده که این امر با استقبال مطلوب هموطنان مواجه شده است به گونه ای که تعداد کارت های صادره بانک متبوع تا پایان آبان ماه سال جاری از مرز ٩ میلیون و ٩٤٢ هزار کارت گذر کرد که این میزان بیانگر رشد ٢٠ درصدی تعداد کارت های صادره نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ٩٣ است. 

کارتهای هدیه بانک صادرات ایران با طرح ها متنوع در کلیه شعب و به مناسبتهای مختلف (نظیر ازدواج، تولد واعیاد مذهبی، ملی و…) و مبالغ متفاوت براساس نیاز و درخواست هموطنان صادر میشوند. 

بر اساس این گزارش از مجموع کارتهای صادره٢ میلیون و ٤٩٣ هزار کارت هدیه درتهران  و ٦ میلیون و ٩٢٧ هزار کارت هدیه را در استانها صادر و به متقاضیان تحویل شده است.

گفتنی است بانک صادرات ایران با صدور بیش از ٥٤میلیون انواع کارت های الکترونیکی، بیش از ٢٥٧٥ شعبه فعال در سراسر کشور و ٤ هزار و ٨٠٠ دستگاه خودپرداز، نصب بیش از ٣٩١ هزار دستگاه پایانه فروش به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی کشور در خدمت آحاد هموطنان گرامی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.