سامانه اطلاع‌رسانی تلفنی سهام در بانک ملت راه‌اندازی شد

زیرکلید اعلام هوشمند مانده سهام، مطالبات و سایر اطلاعات مرتبط با سهامداران بانک ملت، با برقراری تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت 1556 راه‌اندازی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملت، سهامداران بانک ملت می‌توانند با شماره‌گیری 1556 و سپس گرفتن شماره 5 به سامانه بورس وارد و سپس با شماره‌گیری عدد 2 از آخرین قیمت سهام بانک، با گرفتن عدد 3 از میزان سود هر سهم، با گرفتن شماره 4 از سرمایه بانک ملت، با گرفتن شماره 5 از زمان‌بندی پرداخت سود سهام بانک، با گرفتن شماره 6 از زمان، تاریخ، محل تشکیل و دستور جلسه مجامع عمومی، با گرفتن شماره 7 از صورت‌های مالی سالانه حسابرسی شده و با گرفتن شماره 8 از سایر اطلاعات مربوط به شرکت آگاهی یابند یا با شماره‌گیری عدد 9 با اداره سهام بانک ملت ارتباط برقرار کنند. شماره‌گیری عدد صفر نیز برای آگاهی از نحوه تکمیل فرم اطلاعات سهامداری سهامداران بانک ملت تعبیه شده است. براساس این گزارش، اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع سهامداران بانک ملت، مدیریت بهینه زمان و پرداختن به سایر امور ضروری اداره بورس و سهام، ارتقای کیفیت پاسخگویی و استانداردسازی پاسخ‌ها، فراهم ساختن امکان ویرایش و به‌روزرسانی اطلاعات مورد درخواست ذی‌نفعان از عمده‌ترین مزایای راه‌اندازی این سامانه است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.