اجرای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن با تبلیغاتی اثرگذار

نشست بررسی و نقد کمپین تبلیغاتی بانک مسکن با هدف اجرای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن در استفاده صحیح از بانکداری الکترونیکی و نزدیک شدن خانواده ها به هم برگزار شد.

عصر بانک؛ در این نشست که با حضور جناب آقای ایزدی و آذری، مدیر و معاون محترم روابط عمومی بانک مسکن، شرکت مشاور تبلیغاتی و نماینده رسانه های اثرگذار بانکی برگزار شد، سه فاز اجرای کمپین تبلیغاتی بانک مسکن که از مرداد ماه شروع شد برای حضار بصورت تبلیغات تلویزیونی ، رادیوی و شهری  به نمایش در آمد.

 

در این نشست، جناب آقای ایزدی و جناب آقای آذری هدف از اجرای این کمپین تبلیغاتی در 3 فاز را استفاده صحیح از بانکداری الکترونیکی  به منظور بیشتر در کنار هم بودن اعضای خانواده ها  دانستند و به اجرای وظیفه مسئولیت اجتماعی بانک  مسکن با هدف در کنار هم بودن اعضای خانواده های ایرانی با توجه به استفاده زیاد از شبکه های اجتماعی و  وسایل الکترونیکی تاکید کردند.

 

در این نشست دانیال خدابخش ، مدیر مسئول عصربانک به اثرگذاری تبلیغات بانک مسکن در جامعه با توجه به مطرح بودن بحث خانواده اشاره کرد و بخاطر نمایش پارادوکس استفاده خوب از ابزارهای الکترونیکی مثل استفاده در بانکداری الکترونیکی و استفاده بد از ابزارهای الکترونیکی مثل استفاده بیش از حد شبکه های اجتماعی از بانک مسکن تشکر کرد و بر اجرای موفق این کمپین و نشان دادن مسئولیت اجتماعی بانک مسکن صحه گذاشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.