حادثه سقوط ساختمان پلاسکو که روز گذشته خبرساز شده بود، حواشی متعددی از بیکاری 4 هزار نفر تا مغازههایی که بیمه نبودند و شایعه گرانی پوشاک شب عید را به همراه داشت.
رئیس سابق اتحادیه پیراهن دوزان با اشاره به تخریب کامل 400 واحد تجاری در ساختمان پلاسکو گفت: سرقفلی مغازههای ساختمان پلاسکو، بین 600 میلیون تا بیش از یک میلیارد تومان است.
مدیرعامل بیمه ایران از رسیدگی بدون نوبت پروندههای واحدهای صنفی دارای بیمهنامه از این شرکت خبر داد و گفت: مالکان از شنبه، برای تشکیل پرونده به شعب بیمه ایران مراجعه کنند.
در سال 1976، موسسه خبرگان بازاریابی، فرآیند بازاریابی را این گونه تعریف کرد: شناسایی، پیشبینی و برآورده کردن نیازهای مشتریان بهطور سودمندانه.اگرچه این روزها از کلمه بازاریابی به صورت گستردهای برای توضیح فروش، تبلیغات یا ارتقای یک محصول…
امروزه، سیستم خرید و تامین ملزومات شرکتها اهمیت بسیاری یافته و تبدیل به یکی از استراتژیکترین وظایف مدیریتی شرکتها شده است، به همین دلیل است که برای پایدارسازی فعالیتهای شرکت باید توجه ویژهای معطوف به این بخش کرد.