شاخص‌های ارزیابی بانک‌های دیجیتالی

بانکی که بانکداری متمرکز آن کاملاً دیجیتالی، کانال‌های ارتباط با مشتری همه‌کاره،ساختار سازمانی و فرآیندهای بانک، مبتنی بر فناوری‌های دیجیتالی و دانش عمیق و کاملی از مشتری وجود دارد از جمله موارد یک بانکداری دیجیتال به شمار می رود.

حذف 350 هزار پایانه‌ کم تراکنش با آغاز کار سامانه جامع پذیرندگان شاپرک

تازه‌ترین گزارش از عملکرد «سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک» نشان می دهد که با آغاز به کار سامانه از ابتدای آبان ماه سالجاری و همزمان با اتصال تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت(PSP) به آن، حدود 350 هزار پایانه کم تراکنش یا فاقد…

منابع بانک‌ها کجا قفل شده‌ است؟

آمارهای منتشرشده توسط بانک‌مرکزی نشان می‌دهد بدهی دولت به بانک‌ها همچنان در حال افزایش است؛ روندی که استمرار آن طی سال‌های اخیر شبکه بانکی را از نفس انداخته وساختار اقتصاد کشور را دچار مشکلات فراوانی کرده‌است.