ابزارهای خرید درون برنامه ای جایگزینی برای USSD ها در ایران کیش

حذف USSDها مطمئنا برای خیلی از شرکت هایی که در این حوزه مشغول به فعالیت بوده اند می تواند نگران کننده باشد . بسیاری از PSPهایی که سرمایه گذاری های عظیمی به روی USSD انجام داده اند دراندیشه فرجام تصمیم بانک مرکزی هستند.

مدیران! از دفتر کارتان بیرون بیایید

بر اساس تحقیقاتی که توسط تیم تحقیقاتی به رهبری دکتر مارلین نیل از مدیران عالی رتبه چهار شرکت مشهور و بین‌المللی صورت پذیرفته است مشخص شده که عامل اصلی موفقیت شرکت‌ها و سازمان‌ها در تشویق و تحریک کارکنان در نزدیکی و ارتباط مستمر بین مدیران…

مشتریان ما چه می‌خواهند؟

شرکت‌های پیشرو می‌دانند که آنها در فضای کسب‌وکاری هستند که مبتنی بر «تجربه مشتری» است و می‌دانند که چگونگی ارسال‌های یک شرکت برای مشتری به اندازه آنچه ارسال می‌شود اهمیت دارد.

جدول / سفره ایرانیان در ده سال گذشته

در بررسی رفاه خانوارها باید به دو نکته توجه کرد؛ از یکسو خانوارها به دلیل تفاوت در جمعیت و سن اعضا با یکدیگر قابل مقایسه نیستند و از سوی دیگر به دلیل تغییر قیمت‌ها، قدرت خرید درآمـد (هزینه) آنهـا در طول زمان ثابت باقی نمی‌ماند و از این رو…

سئوال یک اقتصاددان از منتقدان FATF: چگونه می‌توانیم اعتماد بانک‌های بزرگ را جلب کنیم؟

محمد مهدی بهکیش اقتصاددان با طرح این سئوال نوشت:در شرایطی که در رتبه بندی FATF (گروه کاری اقدام مالی) هم ردیف کره‌شمالی به‌شمار آمده‌ایم چگونه می‌توانیم اعتماد بانک‌های بزرگ را جلب کنیم؟