موضوع پرداخت درون برنامه ای سالهاست که در دنیا آغاز شده است و این مدل جدید به نام One Tap Payment معروف شده است که در آن کاربر با یکبار تب کردن به محصول مد نظر دست یابد.
برای پایدارسازی فعالیتهای یک شرکت، راهها و استراتژیهای بسیاری وجود دارد که عمر جهانی بسیاری از آنها بیش از یک دهه نیست. این استراتژیها یک نوع تغییر در شیوه انجام کنونی کارها به شمار رفته و گاهی با مقاومت کارکنان مواجه میشوند.
گلد اسمیت، استادیار بازاریابی دانشکده کلاگ میگوید: «همه ما جذب مدلهای جدید و جالب تولیدات جدید میشویم، ولی بد نیست بدانیم که نوآوری در کنار فوایدش میتواند اثرات منفی هم داشته باشد.»
بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی الکترونیک و کامپیوتر ایران (ایران الکامپ 2016) بهعنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور، از امروز به مدت 4 روز برگزار میشود.
بهدلیل نحوه تنظیم صورتهای مالی این بانکها که از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده، نمادهای 14 بانک تا به امروز بسته مانده و تقسیم سود سهامداران این بانکها به تعویق افتاده است.
درگاه پرداخت موبایلی پککو در کافه بازار(بزرگ ترین جامعه کاربران نرم افزار موبایلی ایران) فعال و در نمایشگاه الکامپ با حضور مدیران کافه بازار رونمایی می شود.