موسسهHealthy Launches یک شرکت غیرانتفاعی در آمریکا است که به حمایت از دانش آموزان بیبضاعت در مناطق فقیرنشین این کشور میپردازد و تغذیه رایگان و سالم در اختیار آنها قرار میدهد.
از آنجا که برندسازی درونسازمانی عملا یک اقدام فرهنگی با تاکید بر کدها و ارزشهای تعریف شده در جوهره برند به حساب میآید و میتوان آن را به اختصار یک برنامه تغییر فرهنگی-رفتاری دانست، داشتن یک الگوی مشخص و گام به گام و استمرار در اجرای آن…
بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه در راستای انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی و همگامی با دولت تدبیر و امید بیش از ٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی پرداخت کرده است.
مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به آینده پیچیده بازار در صنعت بیمه تأکید کرد: با ارزیابی روش های فعلی فروش در صنعت بیمه، ایجاد ساختارهای تخصصی و نوین برای ارزش آفرینی مشتری مدارانه در این صنعت ضروری و اجتناب ناپذیر است.