مشخصات یک برنامه موفق برندسازی درون سازمانی

از آنجا که برندسازی درون‌سازمانی عملا یک اقدام فرهنگی با تاکید بر کدها و ارزش‌های تعریف شده در جوهره برند به حساب می‌آید و می‌توان آن را به اختصار یک برنامه تغییر فرهنگی-رفتاری دانست، داشتن یک الگوی مشخص و گام به گام و استمرار در اجرای آن…

پیشگامی بانک صادرات ایران در اعطای تسهیلات مدد جویان سازمان های حمایتی

​بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه در راستای انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی و همگامی با دولت تدبیر و امید بیش از ٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی پرداخت کرده است.

بازار آینده پیچیده و نیازمند ایجاد ساختارهای تخصصی است

مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به آینده پیچیده بازار در صنعت بیمه تأکید کرد: با ارزیابی روش های فعلی فروش در صنعت بیمه، ایجاد ساختارهای تخصصی و نوین برای ارزش آفرینی مشتری مدارانه در این صنعت ضروری و اجتناب ناپذیر است.