مدیران بانک صادرات ایران در راستای رعایت حقوق مشتریان از دهم مهرماه جاری تا پایان سال 95 از طریق سامانه صدای سپهر آماده پاسخگویی به پرسش های هموطنان میباشند.
باتوجه به استقبال فوق العاده و بینظیر هموطنان گرامی از قرعه کشی مرحله هفتم سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک انصار طی روزهای اخیر و به منظور فراهم سازی مشارکت هرچه بیشتر آنان در انجام این اقدام خیر، خداپسندانه، کسب پاداش معنوی و امکان…
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) از مقولاتی است که طی دهه اخیر، بیش از پیش موردتوجه صاحبان کسب وکار قرار گرفته است. مطابق تعریف موسسه گارتنر، «مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد کلان برای کلیت کسب وکار است که با اهدافی همچون بهینهکردن…
معاون نظارتی بانک مرکزی «اثر نداشتن بر پایه پولی»، «تسهیل معاملات و سرعت گردش پول» و «استفاده عموم مردم از اعتبارات بانکها» را سه ویژگی مهم کارتهای اعتباری اعلام کرد. به گفته او، از ابتدای اجرای طرح تاکنون 158 هزار کارت صادر شده است.
از انتقاد اکثر شرکتهای بانکی با توجه به مشکلات درون دانشگاهی همزمان با نمایشگاه کار و کیفیت پایین برگزاری نمایشگاه تا شور و شوق دانشجویان و پیشنهاد جمع آوری سیستماتیک رزومه ها بجای پرکردن رزومه در هر غرفه و برگزاری نمایشگاه کار برای رشته…
مجتمع خدماتی رفاهی بافه در استان قزوین با عاملیت بانک گردشگری و با دستور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و توسط مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.