نتیجه سه برابر شدن نرخ ارز در دولت احمدی نژاد
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران میگوید «دولت قبل بهصورت انقلابی و در چند ماه نرخ را سه برابر کرد. نتیجه این شد که هنوز کشور از زیر بار رکود ناشی از تورم آن دوره بیرون نیامده و کسادی بیداد میکند.»

