MPOS و PDAPOS دو خدمت جدید از بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و توجه ویژه به مشتریان پایانه های فروش، دو ابزار جدید MPOS و PDAPOS را به خدمات خود افزود.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک ابزارهای MPOS(موبایل پوز) و PDAPOS را با هدف رضایت خاطر بیشتر مشتریان و در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی به کار گرفته است .

 

بر اساس این گزارش، MPOS با اتصال به تلفن همراه هوشمند قابلیت حمل آسان برای کسب و کارهای سیار و ارائه خدمت در محل مشتری را فراهم می کند و در شبکه های توزیع و پخش کاربرد فراوانی دارد. دارا بودن APP موبایلی، خدمات ارزش افزوده VAS، امکان گزارشگیری از تراکنش های انجام شده و ارسال رسید دیجیتالی برای پذیرنده به صورت فایل و برای دارنده کارت در قالب پیامک از دیگر امکانات این ابزار است.

این گزارش می افزاید ابزار PDAPOS در واقع کامپیوتری قابل حمل و کوچک با صفحه لمسی است که با استانداردهایی  خاص به ویژه در بخش بدنه از لحاظ مقاومت در مقابل ضربه، سقوط، تماس با آب و … تولید شده و نیز قابلیت افزوده شدن امکاناتی نظیر اسکنر بارکد یک و دو بعدی، قرائتگر RFID،  بیسیم و دوربین را دارد. همچنین داشتن Wi –Fi و بلوتوث، امکان به روزرسانی اطلاعات با دیگر دستگاه های دیجیتالی، قابلیت ارائه سرویس های پرداخت نظیر خرید، مانده، پرداخت قبض، خرید شارژ، قابلیت نصب برنامه های سازمانی در محیط اندروید، تجمیع دستگاه های پوز، تبلت و پرینتر ویزیتورها در یک دستگاه، استفاده از مزایای مکمل دستگاه POS PDA برای دریافت گزارشات آنلاین و حذف خطا های انسانی و پرداخت در محل و … از جمله امکانات و کاربردهای این ابزار است.

شایان ذکر است دو ابزار جدید MPOS و PDAPOS بیشترین کاربرد را برای شرکت های پخش، امدادی، خدماتی، رستوران ها، شرکت های ارایه دهنده خدمات حمل و نقل، خدمات پستی، پارکینگ ها، شرکت های بیمه و تمامی شرکت های ارائه دهنده سرویس در محل مشتری دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.