پولسار؛ پلتفرمی برای سرمایه گذاری امن و بازدهی مناسب

سکوی تامین مالی جمعی پولسار یکی از جدیدترین خدمات کارگزاری بانک سامان بوده که اواسط سال ۱۴۰۲ موفق به اخذ مجوز تامین مالی جمعی تحت عنوان پولسار از کارگروه ارزیابی تامین مالی جمعی شرکت فرابورس ایران شد.

پولسار با هدف ایجاد پل ارتباطی میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران با شعار “پولسار، پولساز…” گام به عرصه سکوهای تامین مالی نهاده و طی۶ ماه ابتدایی فعالیت خود، موفق به تامین مالی جمعی بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در پروژه های مختلف گردید.

پولسار، به عنوان نوزدهمین پلتفرم تامین مالی جمعی کشور، با ارائه رویکردی نوین، کسب و کارها را به منظور تأمین مالی سریع و آسان تشویق می‌کند.

این پلتفرم فرصتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورد تا با ریسک کم و بازدهی مناسب، در پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند.

پلتفرم تامین مالی جمعی پولسار طی ۶ ماه ابتدایی فعالیت خود با انجام اقداماتی همچون؛ برگزاری رویدادهای مشاورهای آشنایی سرمایه گذاران خرد با اکوسیستم تامین مالی جمعی امضا تفاهم نامه هایی جهت کمک به تامین مالی آسان شرکت‌های دانش بنیان تهیه و تدوین گزارش های کارشناسی پرونده های تامین مالی مشارکت و همکاری در جلسات کارشناسی سازمان بورس و فرابورس با رویکرد ارتقای بازار تامین مالی جمعی پولساز گامی مهم را در مسیر حرکت به سوی تحول دیجیتال کارگزاری بانک سامان و ارتقا سطح تامین مالی جمعی در سطح کشور برداشت.

در این مسیر همواره کارشناسان پولسار با شناخت دقیق نیازهای مشتریان و بازار، خدمات مشاورهای و تحلیل داده‌، سرویس هایی با هدف افزایش رضایت و تجربه سرمایه گذاران و سرمایه پذیران ارائه می دهند. از مهم ترین چشم اندازهای پلتفرم پولسار در سال پیش رو توسعه فرآیند فراهم سازی بستری نوین با استفاده از ابزارهای تحلیلی و فناوری محور در جهت ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمت و تجربه کاربری بالا برای سرمایه گذاری امن و ارتباطی موثر میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران و به حداکثر رساندن بازدهی در کنار کاهش ریسک سرمایه گذاری و تامین مالی آسان و سریع برای سرمایه پذیران می باشد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.pulsar.ir مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.