ابتکاری نوین از “راویس‌پرداز”

شرکت راویس‌پرداز با تجمیع سه دستگاه در یک دستگاه، امکان خدمات خودپرداز، صدور کارت شهروندی و صدور کارت هدیه با یک دستگاه را فراهم کرد.

عصر بانک؛به گزارش سرویس بازار ایسنا، این دستگاه به تازگی توسط شرکت راویس‌پرداز طراحی شده و می‌تواند از میزان مراجعه مشتریان به شعب بانک‌ها بکاهد.

 

دستگاه طراحی شده این شرکت امکان پشتیبانی خدمات نوین بانکی و کیف پول الکترونیک را داراست.

در بخش صدور کارت هدیه، کاربر می‌تواند متن موردنظر خود را برای چاپ روی کارت هدیه ثبت کند و یکی از 16 طرح پیشنهادی دستگاه را انتخاب کند.

کلیه نمایشگرهای ایستگاه‌های اتوبوس و داخل اتوبوس‌های تندروی تهران توسط راویس‌پرداز طراحی و نصب شده‌اند. به تازگی و به سفارش متروی اصفهان کارت الکترونیک و دستگاه آن نیز درحال طراحی و اجراست.

این شرکت که در سالن 40A نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور دارد، نخستین شرکتی است که با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های خودپرداز موردنیاز بانک‌ها را تولید می‌کند و قابلیت تولید 200 دستگاه در ماه را دارد.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از 20 تا 23 تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست؛ این نمایشگاه توسط شرکت راهکار تجارت کوشا، با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.