ایجاد صفحه ویژه بانکداری الکترونیک برای نابینایان در وبسایت بانک تجارت

بانک تجارت امکان دسترسی به مهمترین خدمات خود برا برای نابینایان و کم بینایان از طریق پایگاه اطلاع رسانی خود فراهم آورده است.

عصر بانک؛در این خدمت که همزمان با 23 مهرماه روزجهانی عصای سفید از سوی بانک تجارت راه اندازی شده است هموطنان نابینا و کم بینا می توانند از طریق وبسایت این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir به مهمترین خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند .

 

استفاده از خدمات اینترنت بانک ، دریافت نرم افزارهای موبایل بانک تجارت ، خدمات انتقال وجه ، انواع خدمات کارت ، فهرست شعب مجهز به خودپرداز گویا ، دریافت کد شبا ، دریافت اطلاعات مربوط به خدمات و تسهیلات بانک تجارت ، تماس یا مدیران و مرکز ارتباط با مشتریان از جمله مهمترین خدماتی است که در بخش نابینایان و کم بینایان پایگاه اینترنتی بانک تجارت قرار گرفته است .    
 
همچنین در این صفحه امکان دریافت نرم افزار رایگان NVDA (مبدل شنیداری آیکون های صفحات وب برای نابینایان) فراهم آمده و کاربران می توانند از این نرم افزار یا نرم افزارهای مشابه برای تسهیل دسترسی به خدمات بانک تجارت و کسب اطلاعات لازم استفاده کنند .
 
در ادامه این خبر آمده است : این بخش از سایت اینترنتی بانک تجارت به گونه ای طراحی شده تا کاربران نابینا یا کم بینا بتوانند به ساده ترین و در کوتاه ترین زمان ممکن ، امکان استفاده از مهمترین خدمات بانک را پیدا کرده و نیازی به مراجعه به سایر بخش ها و صفحات سایت نداشته باشند.
 
گفتنی است پیش از این مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی فرارسیدن 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید را به هموطنان نابینا و کم بینا تبریک گفته بود .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.