مشتریان ولی نعمتان ما هستند

​اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شعب این بانک در استان اصفهان افزایش رضایت‌مندی مشتریان را مورد تأکید قرار داد.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک در بازدید از شعب استان اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان بر رعایت حقوق مشتریان، افزایش رضایتمندی آنان و ارتقاء سطح خدمات الکترونیکی تأکید و افزود: در دنیای کنونی کسب و کارها بر اساس مشتری‌مداری و رضایت‌مندی مشتریان بوده که این مهم از ابتدای تأسیس بانک صادرات ایران در اولویت برنامه ها بوده و از بدو تأسیس شعار حق با مشتری است را انتخاب و همواره بر اجرای برنامه‌هایی که دارای ارزش‌های مشتری‌مدارانه است تأکید شده است.

 

وی افزود: کلیدی‌ترین عامل در کسب رضایت و وفادارسازی مشتریان ارایه خدمات مناسب است که در این زمینه تلاش خواهد شد تا خدمات و محصولاتی متناسب با نیاز و انتظارات مشتریان تعریف و ارایه گردد.

لل‍ه‌گانی با بیان مزایای بانکداری الکترونیک خاطرنشان ساخت: هدف ما در این زمینه این است تا با ارتقای امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سطح کیفی خدمات الکترونیکی خود را ارتقا و به استانداردهای جهانی برسانیم به گونه‌ای که خدمات بانک در هر زمان و مکانی برای مشتریان قابل دسترس باشد.
وی تصریح کرد: ارتقا سطح خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع از جمله اهدافی است که به صورت جدی دنبال می شود در این زمینه این بانک برنامه افتتاح و راه اندازی ٥٠٠ واحد سوپر مارکت مالی را در دستور کار قرار داده است.که این واحدها آمادگی دارند تا علاوه بر خدمات بانکی و خدمات مالی نظیر خدمات بیمه ای، صرافی، کارگزاری و … را به متقاضیان ارایه نمایند.

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چالش‌های پیش‌روی تولید گفت: امروزه یکی از چالش‌های پیش‌روی تولید رکود حاکم بر اقتصاد کلان و نبود سرمایه در گردش در بخش های مولد است که در این رابطه این بانک تدابیر و تمهیداتی اندیشیده و آمادگی دارد تا در قالب بسته اعتباری نسبت به تأمین منابع مورد نیاز بخش های تولیدی اقدام نماید.

وی افزود: راه خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی در حمایت از تولید و تولیدگران واقعی است که این امر می‌تواند در کنار افزایش اشتغال زمینه رشد اقتصاد و رونق اقتصادی را فراهم سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.