مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک دی و بانک تجارت

تفاهم‌نامه همکاری بانک‌های دی و تجارت در مراسمی با حضور مدیران عامل این دو بانک به امضا رسید.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی بر اساس این تفاهم‌نامه که در ساختمان مرکزی بانک تجارت و از سوی مدیران عامل این دو بانک به امضا رسید، مقرر شد دو طرف در ارائه خدمات مختلف بانکی از جمله ارائه انواع تسهیلات، تنظیم تعهدات، مشارکت مالی در تامین مالی پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی مشترک همکاری‌های مورد نیاز را داشته باشند.

 

دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در این مراسم اظهار کرد: امضای تفاهمنامه همکاری با بانک تجارت می‌تواند منشا خیر برکت برای دو طرف و در مجموع الگویی موفق برای تمامی بانک‌های کشور باشد.

 

وی گفت: بر اساس این تفاهمنامه در نظر داریم به منظور ارائه خدمات مختلف به مشتریان خود از جمله پرداخت حقوق ایثارگران از بستر گسترده شعب و امکانات لجستیکی بانک تجارت در سراسر کشور استفاده کنیم.

 

شفیع‌زاده با بیان اینکه همکاری بانک‌ها اثرات بسیار مثبتی همچون کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایتمندی مشتریان و اجرای موفق‌تر پروژه‌های بزرگ را در پی خواهد داشت، گفت: این‌گونه همکاری‌ها می‌تواند در جهت افزایش منافع دو طرفه و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان تاثیر شایانی داشته باشد.

 

همچنین در این مراسم محمدابراهیم مقدم ـ مدیرعامل بانک تجارت ـ با اشاره به اهمیت همکاری های دوجانبه و چندجانبه بانک‌های کشور گفت: بانک‌ها در جهت حمایت از تولید و صنعت کشور و همچنین تسهیل در ارائه خدمات نوین به مشتریان، همکاری‌های متقابل بسیاری می‌توانند داشته باشند.

 

وی استفاده کامل از ظرفیت‌های مختلف بانک‌ها بر اساس تفاهم و توافق را در جهت هم‌افزایی اقتصادی و بهره گیری درست از منابع کشور بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: بانک‌ها امکانات موازی و مشابه بسیاری دارند که می‌توانند با به اشتراک گذاشتن آنها هزینه‌های مشترک خود را تا میزان قابل توجهی کاهش دهند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.