پرداخت همزمان چند قبض از طریق وبسایت بانک سینا

در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در فرایند پرداخت قبوض، امکان پرداخت همزمان چند قبض از طریق وبسایت بانک سینا فراهم شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سینا با تمهیدات اندیشیده شده، هموطنان می توانند با مراجعه به بخش "پرداخت اینترنتی قبوض" در پایگاه اینترنتی بانک سینا به نشانیwww.sinabank.ir و وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبوض مورد نظر از طریق فایل اکسل به صورت همزمان نسبت به پرداخت چند قبض اقدام نمایند.

 

بر اساس این گزارش، همچنین این بانک امکان پرداخت بدهی تلفن همراه را بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت فراهم ساخته است. بنابراین مشترکین دائمی همراه اول با مراجعه به بخش یاد شده در وب سایت بانک سینا و تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه خود می توانند نسبت به پرداخت بدهی پایان دوره یا میان دوره اقدام نمایند که با پرداخت بدهی میان دوره از سوی مشتریان، در صورت یک طرفه یا قطع بودن خط تلفن همراه آنها، اتصال به صورت آنی برقرار خواهد شد.

بانک سینا در سال های اخیر گام های موثری در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک برداشته و به عنوان ارائه دهنده متنوع ترین خدمات بانکداری الکترونیک، نقش عمده ای در ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات در جامعه ایفا نموده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.