تاکید مدیرعامل بانک اقتصادنوین بر چند مهارتی شدن کارکنان

مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه علیرضا پویان‌شاد، معاون عملیات بانکی و محمد آخرتی، مدیر امور شعب استان تهران از چهار شعبه این بانک در شهر تهران و یک شعبه منطقه 8 استان‌ها در شهر کرج و ساختمان سرپرستی بازدید کردند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی در بازدید از شعب بانک ضمن اشاره بر لزوم ارزش‌آفرینی برای مشتریان و ارائه سبد کامل خدمات مالی و بانکی به مشتریان در همه شعب بر چند مهارته شدن کارکنان بانک تاکید کرد و گفت: در گذشته کارکنان بانک‌ها خدمات محدودی ارائه می‌کردند و توانایی کارکنان در شعب محدود بود، ولی در بانکداری امروز لازم است کارکنان بانک‌ها بر تمام خدمات بانکی و مالی اشراف داشته باشند تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن طیف وسیع‌تری از خدمات موردنیاز مشتریان را ارائه کنند. وی با اشاره به اینکه استراتژی بانک اقتصادنوین کسب رضایت حداکثری مشتریان است، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز به خدمات ارزی رو به افزایش است. 

در چنین فضایی لازم است همکاران بانک اقتصادنوین نسبت به فراگیری انواع خدمات بانکی در حوزه بین‌الملل اقدام کنند تا زمینه برای ارائه خدمات فراگیر در این بخش فراهم شود. لازم به ذکر است شعب آیت‌الله کاشانی، بلوار فردوس، سیدجمال‌الدین اسدآبادی و جام جم در تهران و شعبه میدان شهدای کرج در منطقه 8 استان‌ها شعبه‌هایی بودند که حسن معتمدی به همراه معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب استان تهران از آنها بازدید کردند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.