روش های راحت برای صرفه جویی پول

اکثر مردم توجه نمی کنند که خرج های روزمره ساده می تواند پس از مدتی ضرر های مالی بسیاری به آنها وارد کند.

عصر بانک؛تا به حال به حساب بانکی خود توجه کرده اید بعد با خود فکر کنید که تمام پول هایتان کجا خرج شده است؟شما بودجه ای برای خود تایین کرده بودید و تصور می کردید طبق آن بودجه و برنامه دارید خرج می کنید ولی در آخر باز هم پولتان کم است.

 

 بیشتر اوقات، ما پول هایمان را بیشتر از نیاز در مخارج های بیهوده یا وسایل لوکس خرج می کنیم. یا جایی خرج می کنیم که به حساب مان بیشتر صدمه می زند.خرج های پشت سر هم و خریدهای روزمره خریداری گاهی موجب می شود که متوجه نشویم جمع این خرج ها زیاد می شود.  

 

نکاتی که ذکر شد، در زندگی روزمره پنهان است و شاید افراد متوجه پول های زیادی که بابت ان ها خرج می کنند،نمی شوند.

 

قهوه

 

اگر شما خرید قهوه هرروزتان را از بین ببرید، مقداری از پول هایتان پس انداز می شود. بنابراین باید از ایستادن در کافی شاپ ها و خریدن قهوه خودداری کنید.

 

قهوه خود را در خانه درست کنید و یا با فلاسک آن را به محل کار ببرید.

 

آب یا نوشابه

 

 

خرید آب یا نوشابه، بسیار رایج است و اکثر مردم هنگام کار حتما نیاز پیدا می کنند. طبیعی است که خرید هر روز آب معدنی بودجه می خواهد و با صرفه جویی کردن این موضوع می توان مقداری پول برای خود نگه دارید.

 

تنقلات

 

 

خوراکی ها و تنقلاتی که هنگام کار می خورید، را می توانید از خانه تهیه کنید. بیشتر این خرید به خاطر خستگی و بی حوصلگی در محل کار  و یا برای سرگرمی است. پس از خانه تهیه کنید یا اگر به خودتان اعتماد ندارید پول همراه خود نبرید.

 

غذا

 

 

برنامه ای داشته باشید که هرروز برای خود ناهار درست کنید اگر نیاز می بینید برنامه ناهار هفتگی برای خود تهیه کنید. به غذا های خود تنوع بدهید که باعث نشود از غذا درست کردن دل سرد شوید. تهیه نکردن غذا از بیرون صرفه جویی بسیار خوبی است. به رستوران رفتن هم پول رفت و آمد نیاز دارد و هم پول برای غذا.

 

روزنامه

 

 

چند روز به طور دقیق می توانید صفحه به صفحه روزنامه را بخوانید؟ اگر بخواهیم این موضوع را بهتر مطرح کنیم، آیا به کل صفحه های روزنامه علاقه مند هستید؟ اکثر روزنامه ها و مجلات را می توانید به طور آنلاین ببینید. این روش هم صرفه جویی در کاغذ است هم صرفه جویی در پول.

 

هنگام ناهار از محل کار خارج نشوید

 

 

 هنگام ناهار وقتی برای پیاده روی به بیرون می روید، شاید خرید کنید یا به مغازه ای سر بزنید. پس بهتر است که هنگام ناهار و وقت استراحت به بیرون نروید.

 

پیاده یا با خودرو به محل کار بروید

 

 

رفت و آمد با آژانس پول بسیار زیادی می خواهد و بیشتر افراد از این طریق پول زیادی را خرج می کنند.

 

منبع: ام اس ان

/خبرآنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.