ثبت درخواست تراکنشهای ناموفق بانک دی

کلیه مغایرت های تراکنش های الکترونیک حداکثر طی مدت 48 ساعت به صورت واریز گروهی انجام خواهد گردید. لذا در صورت کنترل صورت حساب و عدم واریز مغایرت پس از موعد مذکور، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

عصر بانک؛ تراکنش ناموفق به آن دسته از تراکنش هایی گفته می شود که از طریق یکی از بسترهای الکترونیکی ( دستگاه خودپرداز(ATM)،پایانه فروشگاهی(POS)،اینترنت بانک و …) انجام شده و علی رغم کسر شدن وجوه از حساب مشتریان، خدمت مورد نظر از بانک ، دریافت نشده است .

به منظور استفاده بهینه از امکانات این سامانه خواهشمنداست به نکات ذیل توجه فرمایید:

 

  • تراکنشها می بایستی از دستگاههای خودپرداز ، پایانه های فروش ویا محیط اینترنت صورت پذیرفته باشند.
  • دارندگان کارتهای بانک دی که به منظور انتقال وجوه به سایر بانکها از دستگاههای خودپرداز بانکهای دیگر استفاده نموده اند نیز می توانند تراکنشهای ناموفق را از این طریق پیگیری نمایند.
  • از وقوع تراکنش ناموفق می بایستی حداقل 24 ساعت گذشته باشد.
  • خواهشمند است به منظور پیگیری بهتر شماره تلفن همراه خود به صورت صحیح درج فرمایید.
  • به منظور پیگیری تقاضای خود علاوه بر سایت اینترنتی بانک دی می توانید به هریک از شعب این بانک نیز مراجعه فرمایید.
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    من رسیدی که از بانک دریافت کردم رو متاسفانه دستم الکلی بود و کد پیگیریش پاک شد و باید حتما کد رو داشته باشم

  2. محبوبه سادات رضوانی می گوید

    من رسیدی که از بانک دریافت کردم رو متاسفانه دستم الکلی بود و کد پیگیریش پاک شد و باید حتما کد رو داشته باشم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.