راه اندازی 20 صندوق زمین و ساختمان توسط شرکت تامین سرمایه آباد مسکن

اعضای هیات مدیره بانک مسکن و جمعی از مدیران گروه مالی بانک مسکن و شرکت های تابعه و شرکت های سرمایه گذاری و کارگزاری های فعال در حوزه بازار سرمایه با حضور در محل پروژه 80واحدی نسیم از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک مسکن این پروژه که توسط صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان نسیم تامین مالی گردیده تا پایان مرداد ماه سال جاری از 3/46 درصد پیشرفت فیزیکی در عملیات ساختمانی خود برخوردار بود که این میزان شش درصد بیشتر از پیشرفت فیزیکی پیش بینی شده در برنامه زمان بندی شده در عملیات ساختمانی پروژه است که مورد تقدیر اعضای هیات مدیره بانک مسکن قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش،در جریان بازدید از این پروژه، بهروز امیدعلی؛ مدیرعامل تامین سرمایه آباد مسکن با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی صندوق های زمین و ساختمان جمع آوری سرمایه های اندک و شراکت در سود ساخت و ساز است،خاطر نشان کرد:‌ اولین تامین سرمایه تخصصی کشوربا نام تامین سرمایه آباد مسکن به تازگی تاسیس شده است و ایجاد صندوق‌های زمین و ساختمان از اولویت های این شرکت می باشد.

 

رفع دغدغه تامین منابع مالی و شراکت سرمایه گذاران با سرمایه اندک در بازدهی عملیات ساخت و ساز از جمله مزیت های مهم این صندوق هاست.

 

مدیرعامل تامین سرمایه آباد مسکن با اعلام این‌که در یکسال آینده 20 صندوق زمین و ساختمان توسط شرکت تامین سرمایه آباد مسکن در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد:‌ به‌زودی پذیره‌نویسی دومین صندوق با نام «صندوق زمین و ساختمان مسکن شمال غرب» از طریق فرابورس برای ساخت پروژه ای در شهر تبریز آغاز می‌شود که تعهد پذیره نویسی این صندوق برعهده تامین سرمایه آباد مسکن می باشد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه راه اندازی این صندوق ها طی یکسال آینده خواهد بود؛ پیش بینی می شود آغاز عملیات اجرایی آنها با بهبود شرایط بازار مسکن همراه شده و مورد استقبال بازار قرار گیرد. لذا سرمایه گذاری در این صندوق ها فرصت مناسبی را برای کسب بازدهی مطلوب فراهم نماید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.