ثبت بین المللی پیشخوان شهرنت و دستگاه‌های خودبانک به نام بانک شهر

پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه‌های خودبانک به عنوان یک تحول در سیستم بانکداری الکترونیک به نام بانک شهر در اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) ثبت شد.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، دکتر سیدمرتضی صالحی با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش‌های بانک شهر، وزارت ارتباطات و فناوریاطلاعات، از سوی سازمان فناوریاطلاعات، نام پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه‌های خودبانک را در سامانه ثبت شیء تحت نظارت اتحادیه جهانی مخابرات، به ثبت رساند.

 

وی افزود: در این سامانه، بر اساس کدی که برای ثبت هر خدمت ارائه می‌شود، دیگر هیچ کشوری قادر به ثبت آن به نام خود نخواهد بود و بانک شهر نیز موفق شد تا کد مربوط به پیشخوان شهرنت و دستگاه‌های خودبانک را به نام خود به ثبت برساند.

صالحی خاطرنشان کرد: این سامانه، به عنوان یک منبع موثق اطلاعاتی است که در فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی از آن استفاده می‌شود و همه ساله نیز در نشریه‌ای که از سوی اتحادیه اروپا منتشر می‌شود، ثبتهای جهانی خدمات معرفی خواهد شد.

مدیر امور سازمان و برنامهریزی با اشاره به مزایای این ثبت جهانی، عنوان کرد: با ثبت عنوان پیشخوان‌ شهرنت و دستگاه‌های خودبانک به نام بانک شهر، از این پس هیچ شرکتی قادر به ثبت آن به نام خود نیست و بانک شهر می‌تواند به عنوان یک برند جهانی در همه امور بانکی از آن استفاده کند.

بر این اساس، دستگاه خودبانک، یک نوع دستگاه الکترونیکی در محل پیشخوان‌های شهرنت و یا در سایر اماکن مورد تأیید بانک است که از طریق برقراری ارتباط صوتی و تصویری بین مشتری و کاربر شعب مجازی(شعب 24*7) امکان ارائه خدمات بانکی به صورت 24ساعته را فراهم می‌آورد.

همچنین پیشخوان‌های شهرنت، مجهز به دستگاه و ابزارهای نوین الکترونیکی است که خدمات مشخص بانکی را به‌ صورت 24ساعته و بدون نیاز به حضور کارکنان بانک با سازه‌های کامپوزیت در مکان‌های سرپوشیده و غیرسرپوشیده عرضه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.