بانکداری شرکتی بانک خاورمیانه چیست؟

از مهم ترین اهداف بانک خاورمیانه پیشرو بودن در ارائه خدمات بانکداری شرکتی از طریق تعامل نزدیک با شرکتها، درک ساختار مالی آنها و رفع نیازهای این مشتریان با ارائه سبدی از ابزارهای تأمین مالی می باشد.

عصر بانک؛  بانک خاورمیانه با هدف ارائه خدمات تخصصی بانکی و به منظور ایجاد مزیت رقابتی و افزایش انعطاف پذیری در پاسخ گویی به مشتریان هدف، اقدام به پیاده سازی مدل مدیریت ارتباط با مشتری (Corporate Relationship Management) برای مشتریان شرکتی بانک نموده است، در این روش هر مشتری شرکتی با یکی از مدیران ارتباط با مشتری در ارتباط خواهد بود. مدیران ارتباط با مشتری که از میان فارغ التحصیلان نخبه بهترین دانشگاه های کشور انتخاب می شوند، با ایجاد و حفظ تعاملی پویا و سازنده با شرکت ها، پس از اعتبارسنجی مشتری با استفاده از بروزترین روشهای کیفی و کمی، به تشخیص نیازهای آنها پرداخته و با دقت، سرعت و کیفیت بالا نسبت به ارائه محصولات و خدمات ساختار یافته، درکنار سایر خدمات متنوع بانکی، به خدمات رسانی به این مشتریان اقدام می نمایند. به کارگیری مدیران ارتباط با مشتری، علاوه بر امکان فراهم نمودن خدمات خاص مانند مشاوره جهت انتخاب بهینه نوع تسهیلات/تعهدات و ساختار بخشی به تسهیلات جهت کمینه نمودن هزینه های مالی شرکت، با متمرکز نمودن کانال های ارتباطی مشتریان با بانک باعث بالا رفتن کارایی خدمات ارائه شده می گردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.