بانک سرمایه از جشنواره بزرگ دانش آموزان سراسر کشور حمایت می کند

بانک سرمایه به منظور آشنایی دانش آموزان با مفاهیم بانکی و بانکداری الکترونیک و گسترش و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در میان ایشان، از جشنواره بزرگ دانش آموزان سراسر کشور حمایت می کند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، خیراله بیرانوند، مدیر عامل این بانک اعلام کرد: دانش آموزان عزیز سراسر کشور، در تمامی مقاطع تحصیلی، می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک سرمایه تا تاریخ 30 مهر ماه سال جاری، در این جشنواره شرکت نمایند.

 

وی در ادامه گفت: دانش آموزان عزیز جهت حضور در این قرعه کشی می توانند (دانش آموزان زیر 15 سال به همراه یکی از اولیای ارجمند خود) با ارائه کارت دانش آموزی یا معرفی نامه از محل تحصیل خود، سپرده قرض الحسنه پس انداز با حداقل موجودی 200 هزار ریال نزد بانک سرمایه افتتاح نمایند. همچنین شایان ذکر است به ازای هر 200 هزار ریال در هر روز، یک امتیاز به صاحب حساب تعلق می گیرد.

 

در ادامه این گزارش، بیرانوند در خصوص جوایز این جشنواره گفت: جوایز جشنواره دانش آموزی بانک سرمایه شامل موارد زیر است:

 

  1.       تبلت با لوگوی بانک سرمایه
  2.       کارت هدیه
  3.       کمک هزینه آموزشی تا سقف 000/000/30 ریال
  4.      کمک هزینه سفرهای زیارتی تا سقف 000/000/5 ریال

 

شایان ذکر است قرعه کشی حساب های پس انداز فرهنگیان روز 13 آبان ماه سال جاری در یکی از مدارس برگزار می شود و نتایج این قرعه کشی در پایان طرح، از طریق وب سایت های وزارت آموزش و پرورش و بانک سرمایه اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.