وین‌کارت چیست و چگونه امتیازها محاسبه می‌شوند؟

ما به فعالیت‌های بانکی مشخص‌شده که با وین کارتتان انجام دهید، امتیاز می‌دهیم تا شانس شما که وین‌کارت را به‌عنوان کارت اصلی خود استفاده می‌کنید، افزایش پیدا کند. برای کسب امتیاز بیشتر، سه راه وجود دارد:

عصر بانک؛هر ماه 251 نفر از دوستان، اقوام، همسایه‌ها و یا همشهریان شما از بانک سامان جایزه می‌گیرند. جایزه‌ای که حاصل یک تغییر کوچک در زندگی روزمره آن‌هاست. اگر دوست دارید راز این تغییر کوچک را بدانید این بروشور را با دقت بخوانید تا شما هم بتوانید یکی از برندگان جوایز ماهانه 5 میلیارد ریالی بانک سامان باشید.

 

مطالعه این صفحه به شما کمک می‌کند تا راه ساده موفقیت در قرعه‌کشی وین را یاد بگیرید، آن‌هم با یک تغییر کوچک…

 

وین‌کارت چیست؟

 

وین‌کارت، یک کارت ساده و جدید بانکی است که علاوه‌بر داشتن همه ویژگی‌های کارت‌های بانکی موجود در کیف پولتان، یک ویژگی مهم و متمایز نیز دارد که بابت تمامی فعالیت‌های بانکی روزمره مانند خریدهای روزانه، پرداخت قبض، انتقال وجه و… به شما امتیاز می‌دهد و با همین امتیازها، هر ماه در قرعه‌کشی 5 میلیارد ریال جایزه نقدی شرکت داده می‌شوید. برای برنده شدن در قرعه‌کشی لازم است یک تغییر کوچک ایجاد کنید و از همین رو با انتقال موجودی کارت‌های دیگر خود به وین‌کارت، آن را به‌عنوان کارت اصلی پرداخت هزینه‌های روزمره خود استفاده کنید تا ازاین‌پس علاوه‌بر خریدهای روزانه، بابت موجودی کارت خود نیز امتیاز بگیرید.

 

چگونه وین‌کارت بگیرید؟

 

برای گرفتن وین‌کارت با اصل شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب بانک سامان بیایید. همکاران ما پس از افتتاح سپرده، یک وین‌کارت به همراه 4 پاکت رمز برای استفاده از کارت، نت‌بانک، تلفن‌بانک و سامانک به شما می‌دهند؛ بنابراین شما علاوه بر امکان کسب امتیاز از موجودی حساب خود، امکان جمع‌آوری امتیاز بیشتری را از طریق فعالیت‌های مالی خود در هر یک از درگاه‌های بانکی که در ادامه معرفی می‌شوند، خواهید داشت.
اگر مشتری سامان هستید و قبلاً رمز نت‌بانک خود را دریافت کرده‌اید می‌توانید بدون نیاز به حضور در شعبه، سپرده وین خود را افتتاح کنید. برای این کار وارد نت‌بانک شوید و از منوی سمت راست گزینه سپرده و سپس گشایش سپرده را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه‌های ریال ایران و سپرده کوتاه‌مدت، سپرده کوتاه‌مدت وین را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را کامل کنید. هر موقع که مایل بودید، می‌توانید برای دریافت کارت و پاکت‌های رمز به شعبه بیایید.

 

چگونه امتیاز جمع کنید؟

 

ما به فعالیت‌های بانکی مشخص‌شده که با وین کارتتان انجام دهید، امتیاز می‌دهیم تا شانس شما که وین‌کارت را به‌عنوان کارت اصلی خود استفاده می‌کنید، افزایش پیدا کند. برای کسب امتیاز بیشتر، سه راه وجود دارد:

 

موجودی بیشتر، امتیاز بیشتر

 

حداقل موجودی موردنیاز برای افتتاح سپرده 500،000 ریال است اما پیشنهاد می‌کنیم برای به دست آوردن امتیازهای بیشتر، همیشه موجودی سپرده خود را در بالاترین حد ممکن نگه‌دارید زیرا امتیازی که از موجودی سپرده خود می‌گیرید بر اساس میانگین حداقل موجودی هر ماه سپرده شما تعیین می‌شود؛ که این امتیاز طبق جدول زیر بر اساس موجودی به‌صورت تصاعدی محاسبه می‌شود؛ بنابراین هر چه موجودی سپرده شما بیشتر باشد، امتیاز بالاتری به شما داده خواهد شد.

 

میانگین حداقل موجودی در ماه (ریال) ضریب امتیاز
کمتر از 1،000،000 1
از 1،000،000 تا کمتر از 5،000،000 2
از 5،000،000 تا کمتر از 10،000،000 4
از 10،000،000 تا کمتر از 50،000،000 6
از 50،000،000 تا کمتر از 100،000،000 8
از 100،000،000 تا کمتر از 200،000،000 16
از 200،000،000 به بالا 32

 

خرید بیشتر، امتیاز بیشتر

 

همچنین با خرید کالا از پایانه‌های فروشگاهی، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و انتقال وجه می‌توانید هر روز امتیازهای خود را افزایش دهید. در جدول زیر روش جمع‌آوری امتیاز از هر درگاه و ابزاری نشان داده شده است:

 

نوع تراکنش

نوع درگاه

مبلغ مبنای امتیاز

پرداخت قبوض

نت‌بانک سامان

هر 50 هزار ریال

یک امتیاز

پایانه‌های فروشگاهی (pos) همه بانک‌ها

خودپرداز همه بانک‌ها

تلفن‌بانک سامان

فروشگاه الکترونیکی سایت بانک سامان

سامانه #724*

سامانک

سایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان

http://bill.samanepay.com()

خرید کالا و خدمات

درگاه‌های خرید اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان

هر 50 هزار ریال

یک امتیاز

پایانه‌های فروشگاهی (pos) همه بانک‌ها

سامانه #724*

انتقال وجه کارت به کارت شتابی

نت‌بانک سامان

هر 100 میلیون ریال

یک امتیاز

پایانه‌های شعبه‌ای سامان

خودپرداز همه بانک‌ها

انتقال اینترنتی با سامانک

انتقال وجه ‌بین‌بانکی ساتنا و پایا

نت‌بانک سامان

هر 100 میلیون ریال

یک امتیاز

انتقال اینترنتی با سامانک

خرید کارت شارژ

پایانه‌های فروشگاهی (pos) همه بانک‌ها

هر 50 هزار ریال

یک امتیاز

خودپرداز همه بانک‌ها

فروشگاه الکترونیکی سایت بانک سامان

سامانه #724*

سامانک

درگاه‌های خرید اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان

 

کارت بیشتر، امتیاز بیشتر

 

برای جمع‌کردن امتیاز بیشتر این امکان به شما داده می‌شود تا روی یک سـپرده بیش از یک کارت دریافت کنید و این کارت را برای پرداخت هزینه‌های روزمره در اختیار همسر، فرزندان و… قرار دهید. در پـایـان هـر مـاه، مبلغ تراکنش‌های تمامی وین‌کارت‌های شما جمع و به شما امتیاز بیشتری داده می‌شود.

 

چگونه امتیازها محاسبه می‌شوند؟

 

شما ممکن است هر روز مبلغی را به سپرده خود واریز و مبلغی نیز خرج کنید، اما مبنای محاسبه امتیاز روزانه شما، کمترین مقدار مانده سپرده در هر روز خواهد بود که درنهایت این امتیازها باهم جمع و بر تعداد روزهای ماه که سپرده فعال بوده است، تقسیم ‌می‌شود تا امتیاز موجودی سپرده شما مشخص شود، سپس این امتیاز درمجموع امتیاز تراکنش‌های موفق در پایان هر ماه ضرب می‌شود تا مجموع امتیاز ماهانه شما مشخص شود.

 

به‌عنوان نمونه اگر شما با وین‌کارت خود کارهایی مانند خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض ماهانه، خرید کالاهای مصرفی و انتقال وجه کارت به کارت را انجام دهید و میانگین حداقل موجودی شما در سپرده یک‌میلیون ریال باشد، امتیاز پایان ماه شما مطابق جدول زیر محاسبه می‌شود:

 

 

 

نوع عملیات (تراکنش) جهت تخصیص امتیاز

مجموع مبلغ ماهانه (ریال) مبلغ مبنای امتیاز(ریال)

امتیاز

پرداخت قبض با خودپرداز

500،000

50،000

10

خرید کارت شارژ از #724*

100،000

50،000

2

خرید کالا با pos

1،000،000

50،000

20

انتقال شتابی از وین کارت به سایر کارت‌ها

100،000،000

100،000،000

1

مجموع امتیاز تراکنش‌ها

33

میانگین حداقل موجودی در ماه 1،000،000 ریال

ضریب 2

مجموع امتیاز ماه

66

 

توجه: به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و انجام تراکنش صوری و توزیع عادلانه شانس بر اساس میزان امتیاز در هر مرحله از قرعه‌کشی سپرده وین، تراکنش‌هایخرید کالا و خدمات انجام‌شده بر روی درگاه پایانه‌های فروشگاهی (pos) و هر یک از سپرده‌های وین تا سقف روزانه یک‌صد میلیون ریال (10 میلیون تومان) در محاسبه امتیاز مدنظر قرار می‌گیرد و مازاد بر آن مشمول دریافت امتیاز نخواهد شد.

 

 

نحوه قرعه‌کشی سپرده وین چگونه است و جوایز آن چیست؟

 

از تیرماه 1394، هر ماه 251 جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیارد ریال به شرح زیر اهدا می‌شود:

 

  • یک جایزه 500،000،000 ریالی

 

  • پنجاه جایزه 50،000،000 ریالی

 

  • دویست جایزه 10،000،000 ریالی

 

نکته مهم: از تیرماه 1394 در صورت برنده شدن یا نشدن در قرعه‌کشی‌های ماهانه وین، امتیازهای کسب‌شده‌تان در پایان هر ماه صفر می‌شود و به ماه بعد منتقل نمی‌شود.

 

برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های طرح وین محدودیتی وجود ندارد و شما هر ماه شانس برنده شدن دارید. قرعه‌کشی به‌صورت ماهانه در نیمه اول هر ماه با حضور مراجع ذی‌صلاح برگزار می‌شود.

 

یک مزیت ویژه برای وین‌کارتی‌ها

 

از تیرماه 1394، اگر سپرده و کارت وین شما حداقل شش ماه فعال باشد، ما جمع امتیازهایتان را در این دوره محاسبه می‌کنیم و 5 درصد مجموع امتیازات سپرده وین شما تا سقف 200 امتیاز را به‌عنوان امتیاز دریافت کارت اعتباری آساکارت به شما هدیه می‌دهیم.

این کارت اعتباری پنج میلیون تومانی پس از ثبت درخواست شما در سایت و انجام استعلام‌های موردنظر بانک در صورت احراز شرایط و کسب امتیازات لازم، از طریق شعبه به شما ارائه خواهد شد.

 

 

چگونه از امتیازهای خود مطلع شوید؟

 

  • اعلام امتیازهای کسب‌شده به شما از طریق وب‌سایت بانک سامان 
  • تماس با مرکز سامان ارتباط (شماره تلفن 6422-021)
  • مراجعه به شعب بانک سامان
  • اطلاع از امتیاز با ارسال پیامک#شماره مشتری*win* به شماره 20000199

 برای نمونه یک شخص با شماره مشتری 1334 می‌تواند با ارسال پیامک win*1334# * به شماره 20000199 از امتیاز خود در آن ماه مطلع شود.

 

چگونه می‌توانید از نتایج قرعه‌کشی باخبر شوید؟

  • آگهی منتشرشده در روزنامه‌های سراسری
    دریافت پیامک انجام قرعه‌کشی از طریق شماره 20000199
    مطالعه وب‌سایت بانک 
    مراجعه به شعب بانک سامان در سراسر کشور

 

5 نظرات
  1. بهزاد یوسفی سادات می گوید

    با عرض سلام
    حداقل امتیاز برای هر فصل چقدر باید باشد
    با تشکر

  2. نادرشاه افشار می گوید

    بادرخواست اینقدر امتیازارزشی ندارد,, میبندمش

  3. کیوان خادمی نیا می گوید

    سلام
    بیش از چهارسال وین کارت دارم و همه تراکنش ها رو دارم باهاش انجام میدم ولی تاالان هیچوقت برنده نشدم .چرا اینقدر دروغ به مردم تحویل می دید .با پول مردم خودتون وتمام کارکنان شعب سامان دارن سودمیکنن وازمزایاش استفاده میکنن به غیر از خود مردم عادی .
    شما که قرار نبود جایزه ای به مردم بدید حداقل دروغ هم نگید .

  4. کیوان خادمی نیا می گوید

    به مردم راجع به قرعه کشی وکسب امتیاز دیگه دروغ نگید .بسه دیگه دروغ و دو رنگی.خواهشن یه مقدار خجالت بکشید

  5. کیوان خادمی نیا می گوید

    ترجیع میدم بابانکی کارکنم که صداقت در گفتار داشته باشه نه اینکه امتیاز کسب کنید تا قرعه کشی کنیم ولی خبری از قرعه کشی نباشه .بسه دیگه دروغ و فریب مردم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.