بانک صادرات ایران یکی از توانمند ترین بانکهای کشور است

​همزمان با هفته دولت و درآستانه آغاز هفته بانکداری اسلامی تفاهم نامه ای درخصوص گسترش تعاملات و همکاری بین بانک صادرات و دانشگاه پیام نور به امضا رسید.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مراسم امضا تفاهم نامه  با حضور اسماعیل للـه گانی مدیرعامل این بانک و دکتر محمدعلی سرلک رییس دانشگاه پیام نور برگزار شد.

 

 مدیرعامل بانک صادرات ایران در این آیین گفت : این بانک در صدد است تا سطح استاندارد و خدمات دهی به مشتریان را افزایش دهد و در این زمینه گسترش خدمات نوین و ابزارهای فن آوری اطلاعات را در دستور کار قرار داده ایم که در این زمینه توفیقات خوبی حاصل و درآیند نیز با ارایه محصولات متنوع و همراستا با نیاز مشتریان درصدد افزایش رضایت مندی آنها هستیم .

للـه گانی با اشاره به ظرفیت و قابلیت های این بانک تصریح کرد : این تفاهم نامه می تواند زمینه ساز فعالیت های جدید در عرصه بانکداری شود و اعضاء هیات علمی دانشگاه پیام نور می توانند به بانک در عرصه های مختلف یاری رسانند .

سرلک رییس دانشگاه پیام نور نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت: بانک صادرات ایران یکی از توانمندترین بانکهای کشور است  وامیدواریم این تفاهم سرآغاز تعاملی سازنده بین بانک صادرات و دانشگاه پیام نور باشد.

وی افزود : وفاق و تعامل شبکه بانکی کشور و مراکز اموزش عالی به عنوان گامی ارزنده در راستای تعالی کشور می باشد و به نوبه خود از نقش سازنده بانک صادرات ایران در عرصه شکوفایی اقتصاد ملی تقدیر می کنیم . 

شایان ذکر است این بانک در راستای انجام رسالت اجتماعی و فرهنگی خود برای هشتمین سال متوالی به عنوان حامی یار مهربان کلیه فعالیت‌های بانکی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را انجام داده و در زمینه ساخت مدارس نیز به عنوان پیشگام نهضت مقدس مدرسه سازی نقش بسزایی در توسعه فضاهای آموزشی در نقاط کمتر برخوردار داشته است..

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.