گسترش همکاری‌‌های پست‌بانک ایران و اتحادیه تعاونی‌های روستائی کشور

مسئولان پست‌بانک ایران و اتحادیه‌ تعاونی‌های روستائی و کشاورزی ایران در نشست مشترک بر گسترش‌ همکاری‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه جهت افزایش خدمات در روستاها تأکید کردند.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: در این نشست مهندس فرحی مدیرعامل این بانک ضمن ارائه گزارش عملکرد گفت: پست‌بانک ایران با استفاده از زیرساخت‌ها وتجارب بیست‌ساله در امر خدمت‌رسانی همواره نقش مؤثری در ایجاد گردش وجوه راکد برای کارآفرینی، فرصت‌های شغلی، رونق اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی درمناطق محروم دارد.

 

وی خدمت‌رسانی و حضور در روستاها را یک فرصت و توفیق دانست و اظهارداشت: پست‌بانک ایران براساس وظیفه حاکمیتی و رسالت تعیین شده و نیازهای مردم، روز به ‌روز خدمات جدیدی را طراحی می‌کند.

مدیرعامل پست‌بانک ایران درپایان خواستار برگزاری جلسات مشترک کارشناسان برای بررسی ابعاد فنی همکاری‌ها و اجرای آنها و ایجاد تفاهم‌نامه شد.
محمد رئیسی‌نژاد مدیرعامل اتحادیه‌ تعاونی‌های روستائی و کشاورزی ایران نیز در این نشست، خدمت‌رسانی پست‌بانک ایران در روستاها را کار بسیار ارزشمند دانست و گفت: عدم حضور بانک‌ها موجب عدم رونق توسعه اقتصادی و کشاورزی در روستاها شده که گسترش فعالیت‌های این بانک، خلأ بانکی مناطق مذکور را پر کرده و جای تقدیر دارد.

وی با بیان گزارشی از فعالیت‌های این اتحادیه تصریح کرد: حضور پست‌بانک ایران در روستاها عامل توسعه و کاهش هزینه‌های مردم خواهد شد و با پرداخت تسهیلات خرد به روستائیان و دامداران زمینه رونق مناطق محروم نیز فراهم می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه‌ تعاونی‌های روستائی و کشاورزی ایران، گسترش‌همکاری‌های دو مجموعه را به نفع جامعه روستائی دانست و اظهار داشت: برنامه‌ها باید در راستای توسعه پایدار روستاها تدوین و عملیاتی شود.

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک ایران هم در این نشست گفت: نقش و حضور این بانک در روستاها و مناطق محروم، خلأ فعالیت‌های بانکی را رفع و با گسترش همکاری‌های مشترک دو مجموعه، زمینه توسعه و تنوع خدمات در این مناطق فراهم خواهد شد.

وی با تشریح طرح‌ها و الگوه‌های ارائه خدمات تصریح کرد: پست‌بانک ایران قادر به ارائه خدمات موردنظر اتحادیه‌ تعاونی‌های روستائی و کشاورزی کشور با استفاده از تجارب خود و بسترهای وزرات ارتباط و فناوری اطلاعات است.

صباغی درپایان پیشنهاد تخصیص کد، ایجاد باجه و افتتاح حساب از طریق بانک و یا به صورت تلفیقی برای گسترش همکاری‌ها و خدمت‌رسانی بهتر به مناطق روستائی و محروم را ارائه کرد.

گفتنی است: داود کریمی مدیرامور سازمان و برنامه‌ریزی در این نشست عنوان کرد: پست‌بانک ایران در برنامه ششم توسعه کشور علاوه بر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، متولی ارائه خدمات و ایجاد اشتغال در روستاهاست و براین اساس تمامی نهادها و سازمانهائی که در روستاها فعالیت دارند این بانک به نمایندگی قادر به ارائه خدمات آنها به عنوان بانک توسعه روستائی است.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.