ارائه خدمات متنوع عامل موفقیت کارت‌بلیت‌های بانک شهر

مدیر‌عامل شرکت فن‌آوری شهرآوازه، با بیان این ‌که ارائه خدمات متنوع عامل موفقیت کارت‌بلیت‌های بانک شهر است، تصریح کرد: فضای پذیرندگی کارت‌های این بانک در دامنه وسیعی از حوزه حمل و نقل و سایر بخش‌ها تعریف شده است.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مهندس صمدی با اشاره به ویژگی‌های کارت‌بلیت اظهار کرد: پذیرش کارت بانک شهر در دامنه وسیعی از حوزه حمل و نقل و غیر از حمل و نقل پذیرش می‌شود و این در حالی است که مشابه این کارت برای سایر بانک‌ها‌، فقط در بخش اتوبوسرانی قابلیت پذیرندگی دارد.

 

وی با تاکید بر این‌ که توسعه کارت‌بلیت‌های بانک شهر، محدودیتی در استفاده از کارت سایر بانک‌ها ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: پذیرش کارت بانک شهر در اتوبوس‌ها همزمان با کارت سایر بانک‌ها از آذرماه 1393 آغاز شد و هم اکنون بیش از50‌نقطه فروش و شارژ کارت‌بلیت بانک شهر راه‌اندازی شده است.
صمدی در ادامه خاطر‌نشان کرد: کارت‌بلیت، بی‌نام و کارت شهروندی بانک شهر با نام بوده و از نظر امنیتی پوشش‌دهنده نیاز شهروندان است و هم اکنون که این کارت‌ها در شیراز فعال است و شهروندان این شهر، امکان دریافت خدمات بیشتر در سایر نقاط را دارند.

به گفته وی سرمایه‌گذاری بانک شهر در بازسازی و به‌روزرسانی این سیستم، از دلایل موفقیت این بانک نسبت به سایر کارت‌های مشابه در این حوزه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.