پرداخت امن پاسارگاد چیست؟

پرداخت امن پاسارگاد، مجموعه‏ ای از خدمات و ابزار های نوین در حوزه پرداخت است.

عصر بانک؛ پرداخت امن پاسارگاد، مجموعه‏ ای از خدمات و ابزار های نوین در حوزه پرداخت است. هدف گروه پرداخت امن، شناسایی نیاز های جدید حوزه پرداخت و ارائه خدمات در راستای رفع آنان می‏ باشد. در حال حاضر، با توجه به رشد روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر چشم‏گیر آن بر حوزه بانکی، خدمات پرداخت امن نیز بر این حوزه متمرکز شده و شامل موارد زیر است:

 

درگاه اینترنتی پرداخت امن پاسارگاد (پی پاد)

پی‏ پاد درگاهی است که از یکسو منجر به ساده‏ تر شدن و کوتاه‏ تر شدن فرآیند خرید شده، و از سوی دیگر امنیت آن را بالا می‏ برد. در کنار آن، امکان ثبت کامل اطلاعات خرید، گزارش‏گیری از خرید ‏ها و پیگیری آن‏ها نیز برای کاربران فراهم شده است.
 

 

سامانه خرید موبایلی (امپاد)

سامانه امپاد، ابزاری است که به کاربران امکان می‏ دهد با تلفن همراه خود خرید نمایند. با استفاده از امپاد، تلفن همراه شما تبدیل به کیف پول شما خواهد شد و شما قادر خواهید بود هم فعالیت‏ های بانکی خود را با آن انجام دهید، و هم خرید های خود را با استفاده از تلفن همراه خود به انجام رسانید.
 

 

سامانه پرداخت یکپارچه (نوپاد)

سامانه نوپاد به کاربران امکان می‏دهد خرید خود را صرفا با استفاده از یک شناسه خرید انجام دهند. شناسه خرید، شناسه‏ ای است که هنگام خرید از یک فروشگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما قادر خواهید بود این شناسه را از تمامی درگاه‏ های بانک پاسارگاد، شامل پی‏ پاد، امپاد، تلفن بانک پاسارگاد، پایانه‏ های فروش پاسارگاد و در آینده ه‏ای نزدیک از دستگاه‏ های خودپرداز بانک پاسارگاد پرداخت نمایید.

نا گفته نماند که سبد خدمات پرداخت امن پاسارگاد محدود به موارد فوق نخواهد بود و با شناسایی نیاز های جدید، خدمات جدیدی به آن افزوده خواهد شد. در صورتی که شما خود نیازی در این زمینه داشته‏ اید، آن را با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.