پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت پنجاه و پنجمین سالروز تاسیس بانک

پنجاه و پنجمین سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران را خدمت همه مشتریان ، سهامداران ، کارکنان و در مجموع همه ذینفعان بانک تبریک عرض می کنیم . موجب افتخار است در بانک رفاه که مزین و مفتخر به نام شریف ترین اقشار جامعه یعنی کارگران است ، خدمت می کنیم و ایمان داریم به برکت دعای خیر این عزیزان خواهیم توانست بیش از گذشته منشاء اثر بوده و انشاالله خدمات متنوع تری ارائه دهیم .

عصر بانک؛بانک رفاه کارگران در سال های اخیر با برنامه هایی که تدوین کرده است ، به عنوان یکی از معدود سازمان های استراتژی محور، حرکت در مسیر رشد و توسعه را آغاز کرده و تداوم شایسته این مسیر ، مستلزم استمرار و اهتمام مدیریت و کارکنان و همدلی آنان در اجرای درست نقشه راه تعالی بانک است . 

 

خوب که به گذشته درخشان بانک و به تاریخ پر فراز و نشیبش می نگریم ، به کارکنان دلسوزی برمی خوریم که این بانک را با همه تنگناها و در گذر از حوادثی مهم با تکیه بر عرق ملی و حمیت سازمانی ، به سلامت عبور دادند .

در شرایط بازار رقابتی امروز و در فضای اقتصادی حال حاضر کشور که بحمدالله از دالان تحریم ها به سلامت عبور کرد هم لازم است همچون گذشتگان بانک که با کمترین امکانات ، دستاوردهای بسیار قابل اعتنایی کسب کردند ، با بهره مندی از همه ظرفیت هایمان ، عزم خود را جزم کنیم و پر قدرت و هدفمند گام برداریم و باور داشته باشیم اعتلای بانک، به اعتلای کشور هم می انجامد و سربلندی اقتصادی کشور یعنی توسعه بیشتر ، بهره وری بالاتر و رفاه و آسایش افزون تر برای مردم. 

بر این باوریم امروز باید محکم تر از گذشته گام برداشته و فرهنگ سازمانی خود را ارتقا بخشیم ؛ باید فرایندهایمان را اصلاح کنیم ؛ برنامه هایمان را روزآمد ؛ ساختارهایمان را منطبق با خواست و نیازمشتریانمان بازتعریف کنیم و چابک شویم ؛ در منابع و مصارف خود تعادل ایجاد کنیم ؛ رخوت ، سستی و کاهلی در کار و در اندیشه را از خود زدوده و به مسایل بانک خود و پیرامونمان، کلان بنگریم ؛ باید در سال های آتی و حداقل در 5 سال آینده، در رشد شاخص های عملکردی توفیق لازم را کسب کنیم ؛ همه و همه یعنی ملی بیندیشیم و سازمانی رفتار کنیم . رمز بقا در شرایط سخت امروز «بهره وری» و «رفتن به استقبال تغییرات» است . بهره وری با چابک سازی و ایجاد تغییر، با پرورش ایده های خلاقانه و تزریق نیروهای خلاق امکان پذیر است.

در ادامه مسیر دشوار خدمت رسانی به حمایت ، مساعدت و همراهی همه ذینفعان بانک و مردم خوب و شریف میهن عزیزمان احتیاج داریم و دست همه را به گرمی می فشاریم .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.