آمادگی بانک ملت برای حمایت از ایده‌های دانشگاه آزادی‌ها

مدیرعامل بانک ملت همراه با جمعی از مدیران ارشد این بانک، با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان وی، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار در دیدار با دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر تقویت ارتباط بین بانک ملت و دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد. 

رستگار در این دیدار با اشاره به سابقه همکاری بانک ملت و دانشگاه آزاد اسلامی، از این دانشگاه به‌عنوان یک مرکز علمی بزرگ نام برد و اظهار کرد: بانک ملت آماده است تا با استفاده از امکانات و تجهیزات الکترونیک گسترده و ظرفیت‌های فراوان خود، نیازهای مالی قشر دانشگاهی را در این دانشگاه بزرگ تامین کند. مدیرعامل بانک ملت، این بانک را یک بانک دانش محور خواند و افزود: بانک ملت نشان داده است که به حمایت از توسعه علم و دانش در کشور توجه زیادی نشان می‌دهد که نمونه بارز آن انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های بزرگ کشور در راستای حمایت مالی از شرکت‌های دانش ‌بنیان است. وی از اعلام آمادگی بانک ملت برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نو دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: بانک ملت همچنین آماده است تا تمامی نیازهای بانکی و مالی این دانشگاه را در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی مرتفع سازد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز از عملکرد بانک ملت در طول سال‌های همکاری با این دانشگاه قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.