ارائه خدمات تلفنی بانک اقتصاد نوین با سرویس «بانکآشنا»

در ادامه معرفی خدمات نوین توسط نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران به مشتریان، ارائه خدمت «بانکآشنا» از سوی بانک اقتصادنوین آغاز شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین خدمت «بانکآشنا» با هدف جلب رضایت مشتریان ارائه شده است. 

با بهره‌مندی از این خدمت مشتریان می‌توانند از طریق ارتباط مستقیم تلفنی با کارشناسان، در تمام ساعات شبانه‌روز از خدمات بانکی استفاده کنند. این محصول غیرحضوری بانک اقتصادنوین بدون نیاز به ابزارهای خاص مانند اینترنت و نرم‌افزارهای موبایلی، تنها از طریق تماس تلفنی ارائه می‌شود. خدمت «بانکآشنا» بانک اقتصادنوین در دو بخش «اطلاع‌رسانی» و «مالی» به مشتریان ارائه می‌شود که در بخش اطلاع‌رسانی مشتریان می‌توانند از موجودی سپرده وضعیت کارت، گردش روزانه و ماهانه سپرده، مانده اقساط تسهیلات، شماره کارت و سپرده متصل به آن، شماره‌ شبا و چک‌های واگذار شده و صادرشده خود اطلاع یابند. 

در بخش خدمات مالی نیز خدمات متنوعی از جمله مسدود کردن کارت، انتقال وجه کارت شتابی، انتقال وجه سپرده‌ای ساتنا و پایا، پرداخت قبوض از طریق سپرده یا کارت، خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت بدهی کارت‌های اعتباری و تغییر رمز ورود و رمز دوم به مشتریان ارائه می‌شود. برای راه‌اندازی این خدمت کافی است مشتریان تنها یکبار به یکی از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه و فرم‌های لازم را تکمیل کنند، سپس از طریق تماس با شماره 84292-021 و انتخاب «بانکآشنا»، کارشناسان بانک تمامی خدمات فوق را به‌صورت تلفنی ارائه خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.