مجمع عمومی عادی سالانه بانک رفاه برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک رفاه با حضور نمایندگان صاحبان سهام و مسئولان عالی این بانک 17 مرداد ماه سالجاری در محل سالن کنفرانس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در این مجمع که رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، مدیران عالی رتبه برنامه ریزی و مالی سازمان و همچنین مدیرعامل،‌ رئیس و اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران امور این بانک حضور داشتند،‌ پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک،‌ صورت های مالی منتهی به 29/12/93 بانک به تائید و تصویب مجمع رسید.

 

در جلسه مجمع دکتر کبریائی زاده رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به عنوان رئیس جلسه و یکی از نمایندگان سهام دار در جلسه مجمع با تقدیر از تلاش مدیران عالی و کارکنان بانک بر تعامل و هم افزایی گسترده فی مابین تمامی شرکت های زیرمجموعه سازمان با بانک تاکید کرد و اظهار داشت: بانک رفاه باید با برنامه ریزی راهبردی و اقدام مدیریتی سهم کیک خود از سازمان را افزایش دهد.

دکتر کبریائی زاده با اشاره به گشایش بازارهای پولی و مالی داخلی بین المللی پس از رفع تحریم ها، یادآور شد: در دوران پساتحریم بانک هایی موفق خواهند بود که بتوانند در حوزه بین الملل موثر عمل کنند. سازمان تامین اجتماعی هم در این دوران قطعا برنامه های گسترده و پروژه های بین المللی و مشترک با شرکت های خارجی را کلید خواهد زد و بانک رفاه به عنوان بازوی مالی این سازمان می تواند نقش آفرینی کند و بی تردید با وجود دکتر صدقی مدیرعامل باسابقه و شناخته شده در حوزه بانکداری این اقدام مشترک سازمان و بانک مفید و دارای نتیجه مطلوب خواهد بود.

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از برنامه افزایش سرمایه بانک توسط صاحبان سهام خبر داد و اظهار داشت: بانک رفاه برای آنکه بتواند توانمند و قوی عمل کند نیازمند سرمایه قوی است.

در ادامه جلسه مجمع ظفرزاده عضو هیات مدیره سازمان، صاحبان اصلی سهام بانک را جامعه معظم و زحمتکش کارگری دانست و افزود: بانک رفاه در برنامه ریزی های آتی خود باید سهم این صاحبان سهام را از تسهیلات و خدمات بانکی بیش از سایرین محفوظ نگه دارد.

ظفرزاده با اشاره به توافق جامع هسته ای و گشایش های بین المللی در عرصه بانکی افزود: بانک رفاه در عرصه بین المللی باید جایگاه خود را پیدا کند. از جمله این اقدامات می تواند تاسیس شعبه در کشورهای خارجی باشد.

دکتر صدقی مدیرعامل بانک رفاه نیز در جلسه مجمع با قدردانی از همراهی و حمایت های سازمان تامین اجتماعی و همچنین کارکنان بانک، لازمه قدرتمند عمل کردن بانک در عرصه بانکداری داخلی و بین الملل را وجود دو عامل همراهی و هم افزایی مجموعه شرکت های سازمان با بانک و همچنین افزایش سرمایه مطلوب توسط صاحبان سهام دانست و اظهار داشت: بانک رفاه در دوران پساتحریم یکی از بازوان قوی و اجرایی سازمان و شرکت های زیرمجموعه آن خواهد بود، سازمان هم برای این که بانک تنها کارگزار مالی آن باشد و در رقابت با رقبای خود نیز توانمند عمل کند باید برنامه افزایش سرمایه چند برابری برای بانک داشته باشد.

وی افزود: یک افزایش سرمایه مطلوب که حاصل از آورده سهام دار باشد، نقش و تاثیر بسزایی در توفیق بانک خواهد داشت.

مدیرعامل بانک رفاه برنامه های حوزه بین الملل، IT و اصلاح شبکه شعب بانک را تشریح کرد و اظهار داشت: بانک برنامه جامعی برای حوزه بین الملل و فعالیت های ارزی، تقویت و به روز رسانی حوزه IT و همچنین اصلاح ساختار شبکه شعب و جا به جایی شعب به مناطق دارای ظرفیت در پیش دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.