مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در جمع اصحاب رسانه خبری مهم داد

مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان دیروز در جمع اصحاب رسانه حضور پیدا کردند.

عصر بانک؛ دکتر عسکر زاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان،دیروز هفدهم مرداد ماه همزمان با روز خبرنگار در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و بیان اهمیت خبرنگار در جامعه ، تاریخچه ای از بانک حکمت ایرانیان بیان کردند و در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

جناب آقای عسکر زاده دو اصل اساسی بانک حکمت ایرانیان را امانت داری و صداقت و استفاده از بانکداری اسلامی دانستند و بانکداری اخلاقی را سرمنشاء مجموعه تحت مدیریت خود دانستند.ایشان ابتدای سال 2015 را که بانک حکمت ایرانیان به سوئیفت پیوست تاریخی مهم دانستند و بیان کردند مذاکره با شبکه سوئیفت یک ونیم سال طول کشید و اتصال بانک حکمت ایرانیان به شبکه سوئیفت را با توجه به  اینکه کشورهای تحریم کننده بانک حکمت ایرانیان را وابسته به نیروهای مسلح می دانستند ، نقطه عطفی در شبکه ایرانی اعلام کردند.

 

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در ادامه سخنان خود اعلام کردند که بانک حکمت ایرانیان با استفاده از سوئیفت با بانک های در ترکیه ، هندوستان و چین روابط کارگزاری خود را ایجاد کرده است.

 

ایشان در بخش دیگری از نشست خود با اصحاب رسانه در بحث تحریم و پساتحریم ، پیش بینی کردند با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده، بانک حکمت ایرانیان در بحث بانکداری بین المللی، فاینانس، اعتبار اسنادی و ضمانت نامه تا پایان امسال کاملاً فعال خواهد شد.

 

خبر مهم بانک حکمت ایرانیان

 

آقای دکتر عسکر زاده با توجه به ضعف اطلاعات پایه در حوزه کسب و کار کشور،اعلام کردند سامانه ای در حال طراحی و راه اندازی  است که در فضای مجازی، کسب و کار اجتماعی را گسترش می دهد و در دولت الکترونیک روابط بین تولید کنندگان، واردکنندگان، نمایندگی ها ، مشتریان و فروشندگان را تصحیح می کند و سه ماهه پایانی سال را زمان انتشار خبر مهم راه اندازی کسب وکار اجتماعی در بانک حکمت ایرانیان اعلام کردند.

 

معوقات بانک حکمت ایرانیان

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان، معوقات بانک را حدود 2% اعلام کردند که پایین تر از خط قرمز بازل 3 یعنی 5% است. ایشان اعتبار سنجی صحیح و ممیزی کامل مشتری قبل از در اختیار دادن تسهیلات را دلیل معوقات پایین بانک دانستند و فرمودند هیچ یک از فسادهای اقتصادی مطرح شده، در بانک حکمت ایرانیان جایی نداشته است.

 

مزیت رقابتی بانک حکمت ایرانیان

جناب آقای دکتر عسکر زاده در پاسخ به سوال عصر بانک در مورد مزیت رقابتی بانک تحت مدیریت خود، فرمودند سه عامل انضباط ، اعتبارسنجی صحیح و اجرای صحیح قوانین بانک مرکزی مزیت رقابتی این بانک است.

 

مشتریان بانک حکمت ایرانیان

ایشان در ادامه نشست و در پاسخ به سوالات خبرنگاران فرمودند بانک حکمت ایرانیان، یک میلیون و چهارصد هزار مشتری دارد که از این بین  12 % از قشر نظامی و بقیه از کسبه و تجار و شرکتهای بزرگ ایران هستند.

دکتر عسکر زاده فرمودند با رونمایی از کسب و کار مجازی بانک حکمت ایرانیان ، این قابلیت در بانک حکمت ایرانیان ایجاد می شود که مشتریان بانک به پنج میلیون برسند.
 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.