راه‌اندازی خدمات کیوسک بانک و حواله الکترونیکی در موسسه اعتباری ثامن

در راستای گسترش کمی و کیفی خدمات موسسه اعتباری ثامن، سرویس جدید کیوسک بانک در 50 شعبه منتخب این موسسه راه اندازی شد.به گفته مدیر انفورماتیک موسسه اعتباری ثامن با ارائه این خدمت جدید، مشتریان موسسه می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب، توسط سرویس‌های موجود روی کیوسک، فعالیت‌های مالی خود را از طریق این پایانه‌ها کنترل کنند.

عصر بانک؛حسین رضوانیان افزود: کیوسک بانک، دستگاهی است که در راستای تکریم مشتریان و اطلاع رسانی مناسب و همچنین ایجاد پول الکترونیک و عدم وابستگی مشتریان به پول نقد به وجود آمده است. این دستگاه غیر از پرداخت پول، کلیه خدمات و سرویس‌های بانکی که از طریق دستگاه خودپرداز ارائه می‌شود شامل سایر سامانه‌های دیگر که در دست اقدام است را فراهم می‌کند. 

وی این ابزاررا یکی از مسیرهای مهم در بانکداری الکترونیکی دانست که با قابلیت نصب تجهیزات مختلف نرم افزاری و سخت‌افزاری، این امکان را ایجاد می‌کند که خدمات متنوع، سریع و بی واسطه بانکی از جمله دریافت صورتحساب، اعلام مانده حساب، انتقال وجه کارت‌به‌کارت، انتقال وجه به حساب، پرداخت اقساط، خرید شارژ، خدمات اطلاع‌رسانی و خدمات اینترنتی و همچنین در آینده نزدیک سایر سامانه‌های دیگر نظیر سامانه فقهی و شرعی و رصد تسهیلات در اختیار مشتریان قرار گیرد. مدیر انفورماتیک موسسه اعتباری ثامن در ادامه به ارائه سرویس جدید حواله الکترونیکی اشاره کرد و گفت: حواله الکترونیکی به‌عنوان یک محصول جدید در مجموعه خدمات الکترونیکی بانکی به‌عنوان یک سرویس ارزش افزوده، به منظور رفاه حال مشتریان طراحی و آماده خدمت رسانی به آنان است. وی حواله الکترونیکی را یکی از مطمئن‌ترین روش‌های انتقال پول دانست و افزود: در این روش فرستنده مبلغ را به حساب بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی به‌صورت الکترونیکی منتقل می‌کند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.